קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

תיקון דלתות פנים

טבלת תוכן

תיקון דלתות פנים – איזה סוגי בעיות אפשר לתקן? איפה מתקנים דלתות פנים ואילו דברים חשוב לדעת על תיקון דלתות ? כל זאת ועוד מידע במאמר שלפניכם.

דלתות פנים משמשות אותנו מדי יום ביומו באזור המגורים, עלולות להתבלות לאורך זמן ויכולות להיגרם להם בעיות שונות היכולות להשפיע בצורה ניכרת על תפקוד הדלת, נראות הדלת ומצבה התחזוקתי. הבעיות השונות שמצוייות בדלתות הפנים יכולות לחייב אתכם בתיקון הדלת או אפילו החלפתן, וזאת בהתאם לסוג הבעיה.

סוגי תיקון דלתות פנים

ישנם מספר סוגים של נזקים שיכולים להיגרם לדלתות פנים אשר מחייבים תיקון, שיפוץ ובמקרה הצורך אפילו החלפה של הדלת.

  • מכות יבשות על הדלת או על המשקוף
  • ריקבון בתחתית המשקוף או הדלת
  • קילופי צבע מגוף הדלת
  • מרווח בין תחתית הדלתות לבין הרצפה כתוצאה מריקבון של תחתית הדלתות.
  • דלתות המחייבות צביעה מחודשת.
  • דלתות שאינן נסגרות בצורה תקינה כתוצאה מבעיה בגוף הדלת או מנגנוני הנעילה.
  • דלת לא מכוונת, כיוון דלתות

ממה בעיות המצריכות תיקון דלתות נובעות?

ישנן בעיות רבות המצריכות תיקון דלתות פנים אשר נובעות בעיקר כתוצאה מבלאי מתמשך בדלתות הפנים, שימוש לא נכון בדלתות (טריקה חזקה של הדלת בתדירות גבוהה), פגם באיכות של חומרי הגלם מהם מיוצרות דלתות הפנים, שטיפת רצפות במים עומדים למשך זמן רב, לחות וטמפרטורה דינמית בסביבת המגורים וסיבות נוספות העלולות להוביל לבעיות אשר מחייבות תיקון בגוף דלתות הפנים והמשקופים, לרבות, ליקויי בנייה אופייניים שיכולים להשפיע על מצב הדלתות לאורך זמן.

צוות KEY4ME

מחיר תיקון דלתות פנים

אז כמובן כזה נוגע למחיר תיקון דלתות המחיר תלוי במגוון משתנים כמו סוג הדלת, סוג הבעיה, האם מדובר בכיוון דלת? צביעה? או שבכלל החלפת דלת. טווח המחירים הממוצע נע בין 750 ל 1900 ש”ח לתיקון דלת. אנחנו מבטיחים לספק שירות אימן ומקצועי במחירים משתלמים עבור לקוחותינו.

עם מי ניתן לתקן דלתות פנים?

כשמדובר בתיקון דלתות פנים, דלתות עץ, דלתות זכוכית או בכלל התקנת דלתות ממ"ד, אנחנו ממליצים להעזר בשירותיו של בעל מקצוע מוסמך ומקצועי לביצוע העבודה. ישנם מנעולנים רבים אשרים מומחים בביצוע עבודה זאת. בנוסף, ישנם נגריות רבות שיודעות לבצע את העבודה בצורה מעולה.

מה מוביל את קי פור מי

מה מוביל את קי פור מי

סוגי תיקוני הדלת שאנחנו יודעים לבצע

לא משנה אם אתם צריכים התקנה או תיקון דלת פלדלת, דלתות רב בריח או אפילו דלתות חמדיה, אנחנו נתקן לכם את דלת הפנים במקצועיות מרבית.

  • תיקון צירים לדלתות
  • כיוון דלתות ומנעולים
  • החלפת מנעולים וצילינדרים
  • החלפת ידיות לדלתות
  • שחזור משקופים 
  • תיקון דלתות כניסה לבניינים משותפים

תיקון דלתות עם KEY4ME

כשמדובר בכל שירותי המנעולן כמו החלפת צילינדר, כיוון ותיקון דלתות פנים החלפת ידיות, תיקון צירים ועוד, אנחנו הכי מקצועיים ואמינים שיש. אמינות היא ערך עליון עבורנו ואנחנו מבטיחים לספק שירות עם יושרה מירבית. KEY4ME הינה חברה מובילה בתחום המנעולנות רכב והמנעולנות בכללי עם מוניטין רב שמספק שירות ללקוחות מרוצים כבר שני רבות. אל תהססו להתקשר במידי להצעת מחיר בחינם!

מפת שירות קי פור מי

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

התקנת דלת ממד

התקנת דלת ממ"ד

התקנת דלת ממ"ד התקשרו להצעת מחיר חינם 0545418449 מנעולן מורשה עם תעודת הסמכה רק מוצרים איכותיים שירות עד בית הלקוח כיסוי כל סוגי השירותים הצעת מחיר בחינם ניווט תוכן השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם תוך מספר דקות אחרי מתקפת השביעי באוקטובר כולנו חווינו תלתלה כל כך גדולה שגרמה לנו לחשוב

קרא עוד
כללי

איך לבחור דלת לדירה או לבית

איך לבחור דלת לדירה או לבית הבנת חומרי הדלת בבואכם לבחור דלת לדירה שלכם, אחד השיקולים החשובים ביותר הוא סוג החומר ממנו עשויה הדלת. ישנם מספר חומרי דלת נפוצים לבחירה, כל אחד עם מערך היתרונות והחסרונות הייחודי שלו. אז איך לבחור דלת לדירה?? לפניכם מאמר המתאר סוגי דלתות לבחירה ומה

קרא עוד
כללי

תיקון דלתות אש – המדריך המלא

תיקון דלתות אש – המדריך המלא כבעל בית אחראי, להבטיח שהבית שלך בטוח עבורך ועבור משפחתך צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. בטיחות אש היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של בטיחות הבית, ומרכיב חיוני אחד בהבטחת בטיחות האש הוא התקנת דלתות אש. דלתות אש נועדו לעמוד באש לתקופה מסוימת, מה שנותן

קרא עוד
Scroll to Top
Call Now Button