קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

קודן לרכב מצפצף

קי פור מי – המנעולן שלך לכל תקלה ובכל מקום!

הקודן התחיל לצפצף בלי הכרה ונלחצתם? כאן תוכלו לקרוא באילו מקרים קודן לרכב מצפצף ולמה זה בכלל קורה? מה המחיר של תיקון הקודן המצפצף ואיך באמצעות יצירת קשר עם KEY4ME מנעולן רכב יוכל להגיע עד אליכם תוך חצי שעה.

השוואת מחירים בין מנעולנים לתיקון קודן מצפצף

אז זה קרה וקודן הרכב שלכם מצפצף ללא הפסקה? לא בטוחים למי לפנות וכמה זה הולך לעלות? בפורטל KEY4ME תוכלו למצוא מאות מנעולני רכב  מומלצים שיוכלו לסייע לכם לפתור את התקלה. כל שנותר לכם הוא רק להתקשר אלינו ומנעולן רכב אמין ומקצועי יגיע עד אליכם ויספק לכם את השירות הכי טוב שאפשר לספק במחיר הוגן!

צוות KEY4ME

למה הקודן לרכב מצפצף?

כמעט בכל רכב כיום נוכל למצוא מערכת נעילה באמצעות קודן וכל מי אשר מחזיק בקודן לרכב מודע לציפצוף מסויים בעת הפתיחה והנעילה של הרכב,רבים חושבים שהקודן לרכב מצפצף בגלל שקידוד השלט לרכב נעשה בצורה לא תקינה אך זה לא נכון. קיימים מקרים שקודן הרכב מצפצף בצורה לא נורמטיבית וזה יכול לקרות מכמה סיבות שנציין 2 מהן בהמשך:

  • בטרייה חלשה – קודן לרכב יכול לצפצף במקרים בהם הבטרייה עומדת להיגמר ובשלב כזה יש להזעיק מנעולן רכב שיחליף בטרייה או  יתקין קודן חדש. 
  • חיבור שנכשל בין העלוקה לקודן – המצב הזה קורה ברוב המקרים לאחר החלפת מצבר ברכב והחיבור בין קודן הרכב ל'עלוקה' (מערכת אלחוטית חשמלית המחברת בין המנוע ברכב לקודן) נותקה וחוברה מחדש. מה שגורם לקודן הרכב 'לשכוח' את החיבור שלו לעלוקה ולצפצף.

מחיר ניתוק קודן מצפצף

כאשר מדובר בקודן לרכב, כדאי שתדעו שבין אם תבחרו לתקן אותו או להחליפו, מדובר ברוב המקרים בעלות זהה בגלל שמשך פעילות הקודן מסתכמת בעד 3 שנים מומלץ שתבחרו באופציית החלפת הקודן. עלות תיקון והחלפת קודן לרכב ע"י מנעולן רכב מקצועי נעה בין 400 ל- 800 ש"ח.

מה עושים במידה והקודן מצפצף ללא הפסקה?

אם הקודן מצפצף ללא הפסקה, אלו הפעולות שעליכם לבצע על מנת לפתור את הבעיה:

  • כאשר הרכב מניע אך קודן הרכב מצפצף בלי הפסקה – כבו את הרכב וותחכו למשך עשרים דקות וההתניעו מחדש. לפעמים הקודן מתאפס ע"י איתחול של מערכות החשמל אליהן הוא מחובר. אם הקודן חוזר לצפצף גשו למוסך הקרוב לפיתרון התקלה.
     
  • כאשר הקודן מצפצף והרכב לא מניע כנראה שמדובר בכשל מערכתי (בדומה למצבים בהם קודן הרכב ננעל) ובמקרה כזה תצטרכו לפנות למנעולן רכב שיגיע למקום הימצאותכם ויתקן או יחליף את קודן הרכב
 

מאמרים שיכולים לעניין אותך:

כספת לרכב

מה היא כספת לרכב, כמה היא עולה ואיך מתקינים אותה?

התקנת קודן לרכב

אז מהו הקודן בכלל? כל מה שצריך לדעת על התקנת קודן ברכב.

ניתוק קודן לרכב

ניתוק קודן לרכב כל המידע על ניתוק ומחירים
Scroll to Top
Call Now Button