קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

שכפול מפתח לרכב אופל 🤝

קי פור מי – המנעולן שלך לכל תקלה ובכל מקום!

⭐⭐⭐⭐⭐

שכפול מפתחות ושלטים לאופל, כולל שלטים חכמים, הוא שירות זמין לכל מקום בארץ עם KEY4ME. המנעולנים שלנו מגיעים עד אליכם עם המכשור המתקדם ביותר כדי לשכפל את המפתח או השלט שלכם בזמן קצר, כולל קידוד השלט למערכות הנעילה של הרכב שלכם. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

מחיר שכפול מפתחות לאופל

מחיר שכפול מפתח לרכב אופל נע בין 300 ל-500 ש"ח. במידה ומדובר על שכפול שלט לרכב, מחיר השכפול עשוי להתייקר בכ-100 ש"ח פחות או יותר. שכפול שלט חכם לרכבי אופל, יעלה בין 500 ל-1,000 ש"ח.

אז לאילו דגמי אופל אנחנו יכולים לשכפל מפתח?

פעמים רבות אנחנו מקבלים למוקד פניות בנוגע לשכפול מפתחות לאופל לדגם ספציפי, ולכן על מנת לחסוך לכם ספקות, נציין  כי דרך KEY4ME תוכלו לשכפל מפתח לרכב אופל מכל דגם, כולל הדגמים הבאים:

  • אופל קורסה
  • קרוסלנד
  • אופל אסטרה
  • קומבו
  • מוקה
  • ומגוון דגמים נוספים….

חשיבות שכפול מפתח אופל מראש

כאשר המפתח המקורי אבד, יש צורך בשחזור המפתח. שחזור מפתח הוא תהליך מורכב יותר משכפול מפתח מעותק קיים, ולכן הוא גם יקר יותר.

עלות השחזור יכולה להגיע לאלפי שקלים, לעומת כמה מאות שקלים בלבד עבור שכפול מפתח מעותק קיים.

לכן, כדי לחסוך כסף, מומלץ לייצר מספר עותקים מהמפתח שלכם ולשמור אותם במקום בטוח. כך, אם המפתח המקורי אבוד, תהיה לכם גישה לרכב שלכם גם ללא צורך בשחזור יקר.

מתי נצטרך לשכפל מפתחות לרכב אופל?

אנחנו כנראה נרצה לבצע שכפול מפתח לאופל במקרים בהם אחד המפתחות שאנחנו מחזיקים בהם נאבד אך גם במצבים בהם המפתח אינו תקין ואנחנו לא מצליחים לפתוח את הרכב באמצעותו. בנוסף, רבים מעוניינים לשכפל מפתחות לרכב אופל בגלל שימוש של מספר נהגים שונים ברכב או על מנת להיערך מראש למצבים בהם המפתח ילך לאיבוד.

שכפול שלט לרכב אופל ושירותים נוספים שאנו מציעים:

חוץ משכפול מפתח לרכב, תוכלו להזמין גם שירותים נוספים כמו קידוד שלט לרכבתיקון סוויץ לרכב, ועוד. לא משנה איזה שירות אתם צריכים בתחום המנעולנות, אנחנו כאן בשבילכם!

 

שאלות ותשובות

זה תלוי בסוג הרכב, לרוב המחיר הממוצע למפתח שלט הוא 450 ש"ח. אם אתם רוצים להזמין מפתח מקורי המחיר יכול לקפוץ גם ל 1000 ש"ח תלוי בסוג הרכב.

בין 10 ל 30 דק, תלוי בסוג הרכב.

ראשית מעתיקים את ברזל המפתח וחותכים את הברזל החדש וככה בעצם משכפלים את הברזל. לאחר מכן מקודדים את הצ'יפ לרכב

כן! אנחנו שירות נייד מה שמאפשר לנו להגיע עד אליכם ולשכפל אצלכם.

לרוב הדגמים אנחנו יכולים לשכפל מפתח אבל לדגמי רנו החדשים זה בעייתי וניתן לשכפל רק דרך החברה.

כן. אם תרצו מפתח מקורי אז כך כם המחיר יהיה בהתאם. 

מחיר השכפול יכול להיות מושפע מכמה פרמטרים כמו:

  • אם אתם צריכים מפתח ברזל או שלט 
  • סוג הרכב שלכם (דגם חדש או ישן)
  • סוג השלט (מקורי או אוניברסלי)

 

בוודאי! כל המנעולנים שעובדים עם KEY4ME בעלי תעודת מנעולן מוסמך.

תוך מספר דקות ומתי שתרצו!

אם אתם רק צריכים לקודד שלט נוכל להגיע אליכם ולקודד את השלט. המחיר יהיה טיפה יותר זול ממחיר שכפול.

נהוג לקבל אחריות של שנה.

אנחנו תמיד ממליצים לשכפל מפתח תחליפי כיוון שהוא זול יותר ועובד בדיוק כמו מפתח מקורי. מה גם שמפתח מקורי כרוך בהזמנה שעלולה לקחת זמן.

אז למה לשכפל דווקא אצלינו? דבר ראשון אנחנו לא סתם עוד מנעולן, אנחנו אמני מפתחות שנמצאים בתחום שנים רבות. בנוסף לזה שאנחנו סופר מקצועיים במה שאנחנו עושים, המחירים שלנו משתלמים לכל כיס! 

אנחנו קי פור מי ! תוכלו לחפש אותנו בגוגל ולקרוא המון המלצות עלינו. אנחנו חברת מנעולנות עם מוניטין רב בשוק המנעולנות בדגש על מנעולנות רכב. אנחנו שירות נייד מה שמייחד אותנו מחברות אחרות ומאפשר לנו להגיע עד אליכם!

יש לנו צוותים שמפוזרים במרכז בצפון ובדרום. רק צרו איתנו קשר ונגיע עד אליכם

בעקרון כן אבל אתה או את צריכים לקנות את המפתח עצמו וגם צריכים להשיג מחשב מיוחד שרק בעזרתו ניתן להתחבר לרכב ולשכפל. עדיף כמובן להזמין מנעולן רכב מוסמך שיבצע את העבודה. 

כן אנחנו יכולים לתקן את השלט שלך אבל צריך לראות קודם מה הבעיה. לרוב פשוט נגמרה הבטריה. אם זה לא המקרה אז לרוב אנחנו ממליצים פשוט לקודד שלט חדש מאשר לתקן.

Scroll to Top
Call Now Button