קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

החלפת לוח מקשים לקודן לרכב

קי פור מי – המנעולן שלך לכל תקלה ובכל מקום!

המקשים בקודן שלך כבר נמחקו? או שאולי נקרעו? כדאי שתקחו בחשבון שיהיה עליכם להחליף את המקשים כמה שיותר מהר כדי למנוע בעיות ברכב. בהמשך נסביר כמה זה עולה, אם אפשר לבצע את העבודה לבד. 

מתי קיים הצורך בהחלפת לוח מקשים לקודן לרכב?

הצורך בהחלפת לוח מקשים לקודן לרכב גובר כאשר לוח המקשים בקודן הנוכחי נשחק בגלל בלאי טבעי, מה שעלול להוביל ברוב המקרים לחוסר תגובה מצד הקודן או לחוסר כיוון של המקשים

לעתים, לוח המקשים יכול להתבלבל מבחינת מספרים ולהוביל למצב בו לחצתם על לחצן אחד אבל זה הוביל בכלל להפעלה של לחצן אחר, למשל : לחצתם על 2 אבל הקודן הפעיל ספרה 4. במקרים אחרים המקשים יכולים להימחק או להיקרע, מה שיחשוף את משטח המקשים הפנימי.

כל עיכוב של החלפת לוח המקשים לקודן הרכב  בקמרים הבאים, עשוי להוביל לנעילה של הקודן וכתוצאה מכך של הרכב עצמו, ללא יכולת להתניע אותו.

מה מחיר החלפת לוח מקשים לקודן לרכב?

המחיר הממוצע לחלפת לוח מקשים לקודן הרכב נע בין 200 – 400 ש"ח וזה כולל את העבודה של המנעולן ואת המקשים החדשים.

מחליפים לוח מקשים לקודן לרכב רק עם KEY4ME

אם אתם מקישים את הקוד והקודן לא מגיב או לחילופין – המקשים שלו תקועים או שהם עומדים להקרע, כדאי לדעת שזה הזמן להחליף את לוח המקשים של קודן הרכב שלכם בחדשים בהקדם האפשרי. תוכלו ליצור איתנו קשר ונגיע עד אליכם בהקדם האפשרי

האם אני יכול להחליף את מקשי קודן הרכב בעצמי?

החלפת לוח מקשים לקודן לרכב אינה מאוד מסובכת אבל מצריכה ידע במערכת החשמלית של הרכב. כל פעולה שגוייה יכולה להסב נזק חשמל ולהשבתה של הרכב ועל כן, נמליץ לא לבצע את המלאכה בעצמכם ולהסתייע במנעולן רכב או בחשמלאי רכבים.

 
Scroll to Top
Call Now Button