קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

החלפה / תיקון סוייץ' לרכב 🤝

⭐⭐⭐⭐⭐

ניווט בתוכן

המפתח תקוע? הסוויץ לא מסתובב? בכל הנוגע למערכת ההצתה של הרכב שלך, סוויץ לא תקין יכול לגרום לאי נוחות ותסכול גדול. בין אם אתם מתעסקים עם הסוויץ' והוא לא מסתובב, המפתח תקוע ולא יוצא מהסוויץ', התנעה תקועה או כל בעיה אחרת, KEY4ME כאן כדי לספק שירות איכותי של תיקון סוויץ' לרכב או החלפת הסוויץ'. כחברת מנעולנים מהימנה, אנו מבינים את החשיבות של מתג הצתה תקין, וצוות המקצוענים המיומנים שלנו מחויב להחזיר אותך לכביש במהירות ובבטחה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על השירותים המובילים שלנו וכיצד נוכל לסייע לך עם צרכי השיפוץ סוויץ לרכב.

תיקון סוויץ'

"אמור לי מי הם חבריך, ואני אומר לך באיזו מכונית אתה נוהג."

איך מחליפים סוויץ' לרכב?

1- פירוק הפלסטיקה סביב ההגה 2- ניתוק הסוויץ' בעזרת כלים מיוחדים

מי מתקן סוויץ לרכב?

מנעולן רכב מומחה

כמה עולה תיקון סוויץ?

בין 500 ל 1200 ש"ח

תיקון סוויץ' או החלפה?

תלוי במקרה! לרוב ניתן לתקן את הסוויץ'

איך מחליפים סוויץ' לרכב?

1- פירוק הפלסטיקה סביב ההגה 2- ניתוק הסוויץ' בעזרת כלים מיוחדים

מי מתקן סוויץ לרכב?

מנעולן רכב מומחה

כמה עולה תיקון סוויץ?

בין 500 ל 1200 ש"ח

תיקון סוויץ' או החלפה?

תלוי במקרה! לרוב ניתן לתקן את הסוויץ'

איך מתקנים סוויץ' לרכב

ראשית, יש להבין כי תהליך תיקון סוויץ' לרכב יכול להיות ארוך ומסובך תלוי בסוג הרכב. לרוב לרכבים הישנים תיקון יהיה קל יותר ולרכבים החדשים התהליך ארוך וקשה יותר וחובה להזמין מנעולן רכב מקצועי לביצוע העבודה אחרת תוכלו לגרום יותר נזק מאשר תועלת. השלב הראשון בתיקון הוא קודם כל פירוק הפלסטיקה סביב הסוויץ'. לאחר שפירקנו את הפלסטיקה, נשפץ את הסוויץ' בעזרת כלים מיוחדים שמיועדים לכך.

תיקון סוויץ' לרכב – מומחיות וניסיון

אז אתם בטח שואלים כמה עולה להחליף סוויץ לרכב, ב-KEY4ME, אנו גאים בצוות המנעולנים המיומנים והמנוסים שלנו. הטכנאים שלנו הם בעלי המומחיות הדרושה לאבחון ותיקון בעיות שונות במתג ההצתה בכל יצרני הרכב ודגמי הרכבים. ממפסקים מכניים מסורתיים ועד למערכות אלקטרוניות מתקדמות, יש לנו את הידע והכישורים לטפל בכולם.

מחירים נוחים

ב-KEY4ME, אנו מאמינים במתן שירותים איכותיים במחירים נוחים. אנו מציעים תמחור שקוף ללא עלויות נסתרות או הפתעות. הצוות שלנו יספק הערכת עלות מדויקת לתיקון מתג ההצתה של המכונית שלך לפני תחילת עבודה כלשהי. אנו שואפים לספק תמורה מצוינת לכסף שלך, לתת לך שקט נפשי בידיעה שאתה מקבל שירות אמין במחיר הוגן.

מפתח תקוע בסוויץ'

מחיר תיקון סוויץ' לרכב

סוג עבודהטווח מחירים
הזמנת מנעולן רכב לתיקון סוויץ’ או החלפתו380-720 ₪
עלות תיקון סוויץ’ לרכב (לא כולל רכיב סוויץ’ חדש)480-850 ₪
מחיר החלפת סוויץ’ לרכב (כולל סוויץ’ חלופי)480-1350 ₪
עלות נוספת עבור שירות בשעות הערב20-40 ₪
עלות נוספת עבור שירות בשעות הלילה40-70 ₪

ה DNA של קי פור מי

מה מוביל את קי פור מי

שירות מהיר ואמין:

אנו מבינים שמתג התנעה לא תקין יכול לשבש את שגרת היום שלך ולהשאיר אותך תקוע. לכן אנו נותנים עדיפות לשירות מהיר כדי להחזיר אותך להגה במהירות האפשרית. הצוות המסור שלנו ב-KEY4ME זמין מסביב לשעון, מוכן לתת מענה לצרכי תיקון מתג ההתנעה של המכונית שלך. אנו מגיעים מייד למיקום שלך, מצוידים בכלים ובחלקים הדרושים לאבחון ותיקון הבעיה ביעילות. סמוך עלינו שנספק חווית שירות אמינה וללא טרחה.

פתרונות מקיפים לתיקון סוויץ' לרכב:

אם המפתח לא מסתובב בסוויץ, לא משנה מה המורכבות של בעיית מתג ההצתה של המכונית שלך, אנו מציעים פתרונות תיקון מקיפים המותאמים לצרכים הספציפיים שלך. הטכנאים שלנו עוברים הכשרה מתמשכת כדי להישאר מעודכנים בהתקדמות העדכנית ביותר בטכנולוגיית מנעולנות רכב. מתיקון או החלפה של מתגי הצתה פגומים ועד לפתרון בעיות עם זיהוי מפתחות וחיבורי חשמל, יש לנו את המומחיות להתמודד עם הכל. אנו משתמשים בחלקי חילוף איכותיים כדי להבטיח את אורך החיים והביצועים האופטימליים של מערכת ההצתה של הרכב שלך.

הבטחת שביעות רצון לקוחות:

שביעות רצון הלקוחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו שואפים לעלות על הציפיות שלך עם השירות המקצועי שלנו וטיפול לקוחות יוצא דופן. הצוות שלנו ידידותי, נגיש ותמיד מוכן לתת מענה לכל שאלה או דאגה שיש לכם. אנו גאים ברקורד שלנו של לקוחות מרוצים שבטחו בנו בצרכי תיקון מתג ההצתה שלהם.

לסיכום:


כאשר אתה מתמודד עם בעיות עם מתג ההתנעה של המכונית שלך, אל תחפש רחוק מ-קי פור מי עבור שירותי תיקונים אמינים ויעילים. עם צוות אנשי המקצוע המיומנים שלנו, זמני תגובה מהירים, פתרונות מקיפים, מחירים נוחים ומסירות לשביעות רצון הלקוחות, אנחנו חברת המנעולן המתאימה לכם. צור קשר עם KEY4ME עוד היום, ותנו לנו להחזיר את מתג ההתנעה של הרכב שלכם למצב תקין, כדי להבטיח חווית נהיגה חלקה וללא טרחה.
צוות KEY4ME
איתמר שלו
איתמר שלו
Read More
שירות מקצועי ואדיב, הגיעו עד אלי תוך חצי שעה ושכפלו לי את המפתח במקום. גם המחיר היה ממש זול
שירה פרקש
שירה פרקש
Read More
לאחר שאיבדתי את המפתחות לרכב מצאתי את KEY4ME דרך גוגל והטכנאים שלהם נפלו עלי משמיים. איזה שירות מהיר זול ומקצועי. תודה לכם!
דניאל ש.
דניאל ש.
Read More
אחלה חברה, אחלה שירות, מחירים זולים, ממליץ לכולם בחום!
שלומי כהן
שלומי כהן
Read More
הייתי צריך לשכפל מפתח לרכב ותוך שעה מהרגע שהתקשרתי הגיע אלי מנעולן מקצועי, מסתבר שהם מציעים שירות נייד עד הבית. גם המחיר היה הכי זול שמצאתי. ממליץ מאוד!
דולב אביב
דולב אביב
Read More
חבורה של מקצוענים, מהשיחת טלפון הראשונה ועד שהמנעולן הגיע עד אלי ושיחזר לי מפתח במקום. אחלה שירות!
נתנאל ברלב
נתנאל ברלבנתנאל ברלב
Read More
ממליץ בחום על חברת KEY4ME פשוט חבורה של תותחים. באו לקראתי המון במחיר. מעריך מאוד!
Previous
Next

שאלות ותשובות

עלות התיקון משתנה בהתאם לסוג הרכב וסוג הסוויץ'. אפשר לומר שהמחיר נע בין 600 ל 1100 ש"ח

כן! אנחנו חברה מקצועית מאוד עם המון ניסיון בשוק ואנחנו יודעים לתקן את כל סוגי הסוויצים

משך זמן העבודה גם כן משתנה בהתאם לסוג הרכב והסוויץ'. אפשר לומר שהעבודה לוקחת בסביבות ה 40 דקות

אנחנו ממליצים לתקן במקום להחליף כי זה באמת אפשרי.

כמובן! אנחנו שירות נייד ונוכל להגיע עג אליכם

אנחנו KEY4ME ! תוכלו לחפש אותנו בגוגל ולקרוא המון המלצות עלינו. אנחנו חברת מנעולנות עם מוניטין רב בשוק המנעולנות בדגש על מנעולנות רכב. אנחנו שירות נייד מה שמייחד אותנו מחברות אחרות ומאפשר לנו להגיע עד אליכם!

נהוג לתת אחריות של חצי שנה

אז למה דווקא אצלינו? דבר ראשון אנחנו לא סתם עוד מנעולן, אנחנו אמני מפתחות שנמצאים בתחום שנים רבות. בנוסף לזה שאנחנו סופר מקצועיים במה שאנחנו עושים, המחירים שלנו משתלמים לכל כיס! 

סוג הרכב (דגם חדש או ישן) וגם סוג הסוויץ עצמו. בנוסף לכך גם סוג הפלסטיקה שמקיפה את הסוויץ

נוכל להגיע עד אליכם ממש עכשיו!

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך:

מכונה לחיתוך מפתחות
בלוג

איך לשכפל מפתח לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת

איך לשכפל מפתח לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת שכפול מפתחות לבית הוא עניין יחסית פשוט וזול מאוד. אבל כאשר מנדובר ברכב, לרוב הרכב מגיע עם סט מפתחות אחד ושכפול מפתח חדש לרכב הוא עניין לא זול יחסית לשכפול מפתח לבית. במדריך זה נסביר לכם על תהליך שכפול מפתח

קרא עוד
תיקון סוויץ'

מפתח תקוע בסוויץ'

מפתח תקוע בסוויץ' הרכב התקשרו להצעת מחיר חינם המפתח תקוע בסוויץ'? אל דאגה. המנעולנים המנוסים שלנו יוכלו להגיע עד אליכם ולשחרר את המפתח. אם המפתח נתקע בתוך הסוויץ' זה ללא ספק יכול להיות מאוד מתסכל ומלחיץ אבל גם לבעיה מן הסוג הזה יש פתרון. חילוץ מפתח תקוע מהסוויץ' זאת המומחיות שלנו. רק

קרא עוד
מכונה לחיתוך מפתחות

שכפול מפתחות לרכב

שכפול מפתחות לרכב – שירות מקצועי במחיר מצחיק! 🤝 ⭐⭐⭐⭐⭐ התקשרו להצעת מחיר חינם 0545418449 אנחנו לא סתם עוד מנעולן, אנחנו אמני מפתחות! כמה בערך אני צריך לשלם לשכפול? זוהי הצעת מחיר גסה שיכולה להשתנות בהתאם לסוג הרכב. כדי לדעת מחיר יותר מדויק המשיכו לגלול למטה ובחרו את הרכב שלכם.

קרא עוד
Scroll to Top
Call Now Button