קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

התקנת מנעול רתק - מחיר זול ושירות מקצועי!

צריכים התקנת מנעול רתק? או שאתם בכלל צריכים להחליף או לפרוץ מנעול רתק? KEY4ME כאן כדי לבצע. אנחנו מספקים שירותי מנעולן בפריצה ארצית.

מנעול רתק נחשב למנעול איכותי ביותר ותוכלו לרכוש ולהתקין אותו דרך חברת KEY4ME. מנעולי הרתק הינם מנעולים שקשה מאוד לפרוץ וזאתאחת הסיבות המרכזיות שהם כל כך מבוקשים. התקנה, פריצה או תיקון של מנעולי רתק הם דבר שחייב להתבצע באמצעות מנעולן מקצועי ומורשה. בהמשך אתם תקבלו את כל המידע שאתם צריכים עבור מנעול רתק והתקנה שלו

אז מהו מנעול רתק?

מנעול רתק הוא בעצם סוג של מנעול תלייה שממוקם בתוך שני חלקים שעוטפים אותו ומגנים עליו. מנעול זה מורכב עטיפת מתכת שבתוכו נמצא מנגנון הנעילה (הצילינדר) ואנקול בצורת חצי פרסה שנכנס לתוכו.

שני החלקים אשר חובקים את המנעול עשויים מסוגים שונים של מתכות ולמעשה מקשים את ההגעה אל המנעול. את מנעולי התלייה הרגילים ניתן לפרוץ בקלות בעוד שמנעול רתק הינו קשה ביותר לקדיחה ופריצה. חלקי הפלדה שעוטפים את אמצעי הנעילה במנעולי הרתק הינם מסיביים ועמידים הרבה יותר לקדיחה בהם.

בנוסף, מנעול הרתק מחובר כמקשה אחת לדלת בעוד מנעול תליה הוא מנעול שאפשר להלביש על הדלת מה שמקשה את הפריצה של מנעול רגיל

סוגי מנעולי רתק

קוטר האנקול– ישנם כמה סוגים של מנעולי רתק וגם כמה מידות אנקול. לדוגמה מנעול רתק 16, מנעול רתק 10, מנעול רתק 13 ועוד. ככל שהאנקול עבה יותר כך המנעול מסיבי יותר.

מותג המנעול- ישנם סוגים רבים של מנעולי רתק שחלקם גם מיוצרים בסין. כדאי לשים לב טוב ממי אתם רוכשים את מנעול הרתק. אנו ממליצים על מנעולי רתק תוצרת הארץ כמו מנעול רתק יהלום ומנעול רתק רב בריח.

סוג חומר המנעול- מנעול רתק נועד למנוע פריצה משום שהוא עמיד מאוד לקדיחה באמצעות מקדחות רגילות. ניתן לפרוץ את המנעול הזה רק בעזרת מסור דיסק עוצמתי, מה שהופך את הפעולה לממושכת ורועשת מאוד. ככל שהמנעול עשוי מחומר חזק יותר, כך הפריצה תהפוך לקשה הרבה יותר. הבחירה המומלצת ביותר היא של מנעול רתק שעשוי מפלדה מחוסמת

מפת שירות קי פור מי

כיצד התקנת מנעול רתק מתבצעת?

לא משנה אם אתם רוצים לבצע התקנת מנעול רתק לשער, לדלת, לנגרר או לרכב או בכלל לכספת העסק שלכם, חשוב מאוד שלא תנסו לעשות את זה באופן עצמאי אלא רק בעזרת מנעולן מקצועי.

שימו לב, התקנת מנעול רתק הינו תהליך מורכב אשר כולל לא רק בחירה נכונה של מותג וקוטר המנעול אלא כולל גם את ריתוך החלקים החובקים שמרכיבים אותו – הראשון מרותך לדלת עצמה והשני לרצפה או למשקוף.

אם לא תבחרו בסוג מנעול שמתאים לדלתכם ולא תבצעו את הריתוך בצורה חזקה תוך כדי הקפדה על שני החלקים החובקים בצורה מדויקת, הנעילה לא תהיה חזקה מספיק והדלת לא תיפתח ותיסגר בצורה חלקה

מחיר התקנת מנעול רתק

עלות התקנת מנעול רתק הינה בממוצע 650 ש”ח. המחיר מורכב ממחיר המנעול עצמו ועלות ההתקנה. ישנם כמה סוגים למנעולי רתק, חלקם זולים יותר וחלקם יקרים יותר

  • מחיר ממוצע של התקנת מנעול רתק 10 מ”מ נע בין 500-600 ₪
  •  מחיר ממוצע של התקנת מנעול רתק 13 מ”מ נע בין 600-700 ₪
  • מחיר ממוצע של התקנת מנעול רתק 16 מ”מ נע בין 700-800

המחיר הממוצע של התקנת מנעול רתק הוא 800 ש"ח 

בין חצי שעה לשעה תלוי בסוג המקרה.

ברוב הפעמים אכן נוכל להגיע במידי להתקין מנעול רתק

יש לנו צוותים שמפוזרים בכל רחבי הארץ!

אנחנו קי פור מי! מנעולן אמין ומקצועי שמוסמך לבצע את כל סוגי העבודות!

הצוות של קי פור מי
Scroll to Top
Call Now Button