קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

קידוד שלט לרכב במחיר המשתלם ביותר!

0545418449

⭐⭐⭐⭐⭐

אנחנו לא סתם עוד מנעולן, אנחנו אמני מפתחות!

טבלת תוכן

מחיר התחלתי לקידוד שלט

עלות העבודה משתנה בהתאם לסוג הרכב וסוג המפתח
החל מ 250
  • סריקת הבעיה
  • קידוד המפתח לרכב
פופולארי

לקוחות ממליצים

5/5

אז מה זה בכלל קידוד שלט לרכב? קידוד שלט לרכב היא פעולה שמנעולן הרכב עושה כדי ששלט הרכב יוכל להפעיל את הרכב. מה שקורה בעצם בעת קידוד השלט הוא התחברות למערכת האבטחה של הרכב וקידוד השלט לרכב הספציפי שלכם כך שרק השלט שלכם יוכל להפעיל את הרכב. אנחנו ב KEY4ME יכולים לקודד שלטים לכל סוגי הרכבים. כמובן שהמנעולנים שלנו מחזיקים בתעודת מנעולן מוסמך ובנוסף הם מצטייני קורס מנעולן רכב.

איתמר שלו
איתמר שלו
Read More
שירות מקצועי ואדיב, הגיעו עד אלי תוך חצי שעה ושכפלו לי את המפתח במקום. גם המחיר היה ממש זול
שירה פרקש
שירה פרקש
Read More
לאחר שאיבדתי את המפתחות לרכב מצאתי את KEY4ME דרך גוגל והטכנאים שלהם נפלו עלי משמיים. איזה שירות מהיר זול ומקצועי. תודה לכם!
דניאל ש.
דניאל ש.
Read More
אחלה חברה, אחלה שירות, מחירים זולים, ממליץ לכולם בחום!
שלומי כהן
שלומי כהן
Read More
הייתי צריך לשכפל מפתח לרכב ותוך שעה מהרגע שהתקשרתי הגיע אלי מנעולן מקצועי, מסתבר שהם מציעים שירות נייד עד הבית. גם המחיר היה הכי זול שמצאתי. ממליץ מאוד!
דולב אביב
דולב אביב
Read More
חבורה של מקצוענים, מהשיחת טלפון הראשונה ועד שהמנעולן הגיע עד אלי ושיחזר לי מפתח במקום. אחלה שירות!
נתנאל ברלב
נתנאל ברלב
נתנאל ברלב
Read More
ממליץ בחום על חברת KEY4ME פשוט חבורה של תותחים. באו לקראתי המון במחיר. מעריך מאוד!
Previous
Next
קידוד שלט לרכב

מה ההבדל בין קידוד שלט לרכב לבין שכפול שלט לרכב?

קיים הבדל מהותי בין קידוד לשכפול שלט. ההבדל העיקרי הוא שכאשר לקוח מתקשר למנעולן ומבקש לקודד שלט לרכב הוא מתכוון שהוא רוצה לקודד שלט קיים וכאשר לקוח מתקשר ומבקש לשכפל מפתח לרכב הוא בעצם כבר מחזיק במפתח ורוצה לשכפל מפתח נוסף לרכבו.

מחיר קידוד שלט לרכב

סוג עבודהטווח מחירים
שכפול מפתח ברזל לרכב כולל קידוד ₪150-300
שכפול מפתח חכם כולל קידוד₪300-1200
שחזור מפתח לרכב₪200-1300
שכפול מפתח לרכב₪150-600
קידוד שלט לרכב₪200-450

ברוב המקרים, קידוד של שלט לרכב הינה פעולה קצת יותר מסובכת, זוהי פעולה שמצריכה יותר מיומנות מצידו של המנעולן. כך שכעת, אתם יכולים לעשות את ההפרדה בין פעולה של קידוד שלט לרכב לבין פעולה של שכפול לגמרי בעצמכם, ואתם מהצד שלכם גם תדעו בדיוק איזו פעולה אתם צריכים לבצע כשאתם מזעיקים מנעולן.

מתי צריך לקודד שלט לרכב?

האפשרות הראשונה היא שקניתם מפתח חדש דרך האינטרנט ואתם תצטרכו לבצע קידוד מפתח לרכב. במקרה כזה תצטרכו להיעזר באחד המנעולנים של KEY4ME שיגיע עד אליכם עם מחשב מיוחד לקידוד שלטים לרכב ויתחבר למערכת האבטחה של רכבכם ויבצע את הקידוד. ישנה גם אופציה לקנות שלט אוניברסלי לרכב ולבצע קידוד שלו. פעולת הקידוד נקראת גם איפוס שלט לרכב או העתקת שלט. אם תצטרכו תיקון שלט לרכב גם את זה נוכל לבצע!

אבד השלט/ מפתח לרכב? התקשרו אלינו לשחזור וקידוד

אם אבד לכם המפתח לרכב אז כנראה תצטרכו לשחזר את המפתח ולאחר מכן לקודד אותו לרכבכם.אז איך מקודדים שלט לרכב בכלל? ישנם מספר סוגי שלטים לרכבים. ראשית המנעולן יצטרך לבצע חיתוך למפתח כדי שיתאים לרכבכם ולאחר החיתוך המנעולן יתכנת את המפתח לרכב פעולה זו נקראת גם קידוד שלט לרכב. המנעולנים שלנו מקצועיים ואמינים ביותר ויכולים לקודד שלט לכל סוגי הרכבים הקיימים. אז אם אתם צריכים קידוד שלט לרכב יונדאי או כל סוג רכב אחר, קידוד שלט אוניברסלי לרכב אל תהססו להתקשר אלינו! אנחנו יכולים לקודד את כל סוגי השלטים כולל קידוד שלט אוניברסלי.

שבב מיוחד בשלט המונע עשרות אחוזים מניסיונות הגניבה

מערכת אימובילייזר מכילה שבב מיוחד שמותקן בשלט הרכב שלכם ומשדר קוד למחשב הרכב כשהוא קרוב. ללא שידור הקוד, מערכת האבטחה המתקדמת תדע להשבית את כל פעילות המנוע של הרכב וגם תעדכן את חברות האבטחה על ניסיון גניבה. מערכת זו בעצם מונעת מפורץ רכבים עויין לגנוב את הרכב, כל עוד השלט המקורי לא נמצא בידו. גם לאחר הצלחתו להתגבר על מנעולי הרכב, הוא פשוט לא יצליח במשימתו. לכן, כל כך חשוב לבצע קידוד נכון של שלטי הרכבים בכדי למנוע תקלות מיותרות של מערכות אבטחה שונותומתקדמות.

צוות KEY4ME

לאיזה רכבים אנחנו יכולים לקודד שלט?

נתחיל מיזה שאנחנו יכולים לקודד שלט לכל סוגי הרכבים! בין הרכבים שאנחנו יכולים לקודד להם שלט הם:

  • קידוד שלט לרכב סקודה
  • קידוד שלט לרכב יונדאי
  • קידוד שלט לרכב פיאט
  • קידוד שלט לרכב מיצובישי
  • קידוד שלט לרכב רנו
  • קידוד שלט לרכב שברולט
  • קידוד שלט לרכב פורד
  • קידוד שלט לרכב הונדה
  • קידוד שלט לרכב ג’יפ
  • קידוד שלט לרכב מרצדס
  • קידוד שלט לרכב קיה
  • קידוד שלט לרכב אופל
  • קידוד שלט לרכב ניסאן
  • קידוד שלט לרכב סיטרואן
  • קידוד שלט לרכב דודג’
  • קידוד שלט לרכב אודי
  • קידוד שלט לרכב סיאט

לאיזה רכבים אנחנו יכולים לקודד שלט?

למה לבחור ב KEY4ME לקודד שלט לרכב שלכם? אז נתחיל מיזה שאנחנו אחת החברות המובילות בתחום המנעולנות רכב בארץ עם ניסיון של מעל 7 שנים. ראינו כבר את כל סוגי הבעיות הקשורות בשלטים לרכבים והצלחנו לפתור את כולן! אל תהססו ליצור איתנו קשר במידי אם אתם צריכים מנעולן רכב שיגיע אליכם במידי, התקשרו עכשיו!

ה DNA של חברת קי פור מי

מה מוביל את קי פור מי

שאלות ותשובות

יש לנו צוותים שמפוזרים בכל רחבי הארץ

משום שאנחנו פשוט הכי טובים בתחום. אם תחפשו עלינו בגוגל תוכלו לקרוא המון ביקורות חיוביות. 

אנחנו KEY4ME! החברה המובילה בארץ בתחום מנעולנות רכב, עם מאות לקוחות מרוצים ברחבי הארץ.

לכל מקום שתצטרכו!

מפת שירות קי פור מי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מכונה לחיתוך מפתחות
בלוג

איך לשכפל מפתח לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת

איך לשכפל מפתח לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת שכפול מפתחות לבית הוא עניין יחסית פשוט וזול מאוד. אבל כאשר מנדובר ברכב, לרוב הרכב מגיע עם סט מפתחות אחד ושכפול מפתח חדש לרכב הוא עניין לא זול יחסית לשכפול מפתח לבית. במדריך זה נסביר לכם על תהליך שכפול מפתח

קרא עוד
מכונה לחיתוך מפתחות

שכפול מפתחות לרכב

שכפול מפתחות לרכב – שירות מקצועי במחיר מצחיק! 🤝 ⭐⭐⭐⭐⭐ התקשרו להצעת מחיר חינם 0545418449 אנחנו לא סתם עוד מנעולן, אנחנו אמני מפתחות! כמה בערך אני צריך לשלם לשכפול? זוהי הצעת מחיר גסה שיכולה להשתנות בהתאם לסוג הרכב. כדי לדעת מחיר יותר מדויק המשיכו לגלול למטה ובחרו את הרכב שלכם.

קרא עוד
מפתח פוביק לקרייזלר

שכפול שלט לרכב

שכפול שלט לרכב התקשרו להצעת מחיר חינם צריכים שכפול שלט לרכב שלכם או שבכלל תיקון שלט לרכב? אם כן אתם נמצאים במקום הנכון. KEY4ME מומחים בעבודות מנעולנות הרכב ויכולים להגיע עד אליכם ולשכפל עבורכם שלט לרכב או מפתח אם תצטרכו במידי. אין דבר יותר מתסכל מלאבד את השלט לרכב, זה

קרא עוד
Scroll to Top
Call Now Button