קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

מפתח תקוע בסוויץ' הרכב

המפתח תקוע בסוויץ'? אל דאגה. המנעולנים המנוסים שלנו יוכלו להגיע עד אליכם ולשחרר את המפתח. אם המפתח נתקע בתוך הסוויץ' זה ללא ספק יכול להיות מאוד מתסכל ומלחיץ אבל גם לבעיה מן הסוג הזה יש פתרון. חילוץ מפתח תקוע מהסוויץ' זאת המומחיות שלנו. רק תעשו לנו טובה קטנה, אל תנסו לחלץ את המפתח לבדכם! לרוב לקוחות אשר מנסים להוציא את המפתח לבד רק עושים יותר נזק מה שמקשה על ביצוע העבודה למנעולים וגורם לעבודה לעלות יותר!

למה המפתח תקוע בסוויץ'?

אם המפתח נתקע בסוויץ', דעו שזה עשוי להיגרם מכמה סיבות הכוללות – מפתח פגום, סוויץ' פגום או אפילו נעילת הגה:

  • מפתח פגום – לעתים מפתח הרכב  עשוי להתעקם ושיניו עשויות להישחק עם הזמן, מה שמוביל למפתח שנתקע בסוויץ' הרכב.
     
  • סוויץ' פגום – הסוויץ', בדומה למנעול רגיל של דלתות בבית עשוי גם הוא להישחק ולהיפגע למשך זמן, מה שימנע גם מהמפתח החדיש ביותר לבצע הנעה של הרכב.
     
  • נעילת הגה – גם במקרים אשר נעילת ההגה נכשלה, יכול הדבר להוביל למפתח שלנו להיתקע בתוך הסוויץ'.

הזמינו שירות עכשיו דרך KEY4ME לחילוץ מפתח מהסוויץ'

במידה והמפתח שלכם תקוע בסוויץ' ברגעים אלו, תוכלו להתקשר אלינו נציג של קי פור מי יענה לכם עם הצעת מחיר במקום! המחירים שלנו הם הכי משצלמים בשוק!

מפתח שנתקע בסוויץ

מה אפשר לעשות כאשר המפתח נתקע בסוויץ'?

ראשית, אם המפתח נתקע בסוויץ' אנחנו מאוד ממליצים להזעיק מנעולן רכב ולא לנסות לחלץ את המפתח לבד כיוון שאתם יכולים לעשות יותר נזק. במידה וכן החלטתם להוציא את המפתח לבד אלה הדברים שאתם יכולים לנסות:

  • הטעינו את המצבר – במקרים רבים הסיבה למפתח תקוע בסוויץ' היא בגלל מצבר שזקוק לטעינה. הטעינו אותו וזה אמור לשחרר את המפתח. 
  • שיחרור נעילת ההגה – כמו שהצגנו למעלה, מפתח שנתקע בסוויץ' יכול להעיד גם על נעילה של ההגה ברכב. בשביל לחלץ את המפתח, יהיה עליכם ביד אחת להזיז את ההגה שמאלה בתנועות זהירות, תוך שעם היד השניה אתם דואגים לסובב מעט את המפתח לשני הצדדי גם כן, מה שיכול לשחרר את המפתח מהסוויץ'. 
  • תקלה בגלל ליכלוך בסוויץ' – אם מפתח נתקע בסוויץ' בגלל ליכלוך שהצטבר במנעול, יהיה עליכם להצטייד בתרסיס שמן שנקרא WD 40. בגלל שהמפתח עצמו תקוע בסוויץ', ביצוע פעולה זו הופכת לקשה יותר ועל כן, ע"מ שהשמן יצליח לחדור לחריץ הסוויץ', יהיה עליכם להשתמש בקשית שמגיעה עם התרסיס על מנת לאפשר פעולה ממוקדת יותר לתוך חריץ הסוויץ'. 
  • קראו קודי הפעלה – עוד דרך להתמודד עם מפתח תקוע בסוויץ' היא לחבר סורק OBD2 (באמצעות Bluetooth) לרכבכם  כדי לשלוף את כל קודי התקלות הקשורות בסוויץ' כדי להבין אם קיימת בעיה בסוויץ' או בכלל במפתח 
  • בדיקת כפתור הבטיחות – ברכבים אמריקאים ויפנים חדשים קיים כפתור בטיחות, נוסף על אמצעי הסוויץ', כך שהסיבה לכך שמפתח נתקע בסוויץ' עשוי להעיד על פעולה שגויה שביצעתם. נמליץ בשלב זה לקרוא את חומרת ההדרכה שקיבלתם עם הרכב או לחילופין לחפש אותו באינטרנט. 
  • ניסיתם את כל השלבים והמפתח עדיין תקוע בסוויץ'? זה הזמן להתקשר לKEY4ME מנעולן . קרוב לוודאי שקיימת בעיה בסוויץ' שדורשת החלפת סוויץ' או תיקון או לחילופין, מפתח שזקוק לתכנות מחדש.

מה ה DNA של קי פור מי

מה מוביל את קי פור מי

כמה עולה לחלץ מפתח שתקוע בסוויץ'?

חילוץ מפתח שנתקע בסוויץ' הרכב לרוב נע בין 350 – 500 ש"ח המחיר תלוי במורכבות העבודה. מנעולני רכב אף עשויים לגבות מחיר יקר יותר בעבור חילוץ מפתח מסוג צ'יפ, מפתח שנחשב מורכב יותר לחילוץ. בנוסף, קחו בחשבון שאם המפתח שנתקע ניזוק אפילו במעט, יהיה עליכם לשכפל אותו ע"י מנעולן הרכב גם כן, פעולה שתעלה לכם בין 350 – 650 ש"ח נוספים.

שאלות ותשובות

בממוצע 300 ש"ח. אבל אם המפתח נתקע בתוך הסוויץ אז יכול להיות שהסוויץ פגום וצריך לתקן אותו. המחיר של תיקון הוא בממוצע 750 ש"ח

משך זמן העבודה משתנה הבתאם למצב. בממוצע זה 40 דקות

יש לנו צוותים שמפוזרים בכל רחבי הארץ

משום שאנחנו פשוט הכי טובים בתחום. אם תחפשו עלינו בגוגל תוכלו לקרוא המון ביקורות חיוביות. 

אנחנו KEY4ME! החברה המובילה בארץ בתחום מנעולנות רכב, עם מאות לקוחות מרוצים ברחבי הארץ.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם:

תיקון סוויץ' לרכב

תיקון/החלפת סוויץ' לרכב

החלפה / תיקון סוייץ' לרכב 🤝 ⭐⭐⭐⭐⭐ התקשרו להצעת מחיר חינם מנעולן מורשה עם תעודת הסמכה רק מוצרים איכותיים שירות עד בית הלקוח כיסוי כל סוגי השירותים הצעת מחיר בחינם ניווט בתוכן המפתח תקוע? הסוויץ לא מסתובב? בכל הנוגע למערכת ההצתה של הרכב שלך, סוויץ לא תקין יכול לגרום לאי

קרא עוד
מכונה לחיתוך מפתחות

שכפול מפתחות לרכב

שכפול מפתחות לרכב – שירות מקצועי במחיר מצחיק! 🤝 ⭐⭐⭐⭐⭐ התקשרו להצעת מחיר חינם 0545418449 אנחנו לא סתם עוד מנעולן, אנחנו אמני מפתחות! כמה בערך אני צריך לשלם לשכפול? זוהי הצעת מחיר גסה שיכולה להשתנות בהתאם לסוג הרכב. כדי לדעת מחיר יותר מדויק המשיכו לגלול למטה ובחרו את הרכב שלכם.

קרא עוד
שחזור מפתחות לרכב

שחזור מפתחות לרכב

שחזור מפתח לרכב – שירות אמין ומקצועי ⭐⭐⭐⭐⭐ התקשרו להצעת מחיר חינם 0545418449 טבלת תוכן כמה אני צריך לשלם על שחזור מפתח ? המחיר הוא הערכה בלבד ויכול להשתנות בהתאם לסוג הרכב ולכממות המפתחות שתרצו לשחזר. Locksmith Quiz מה סוג השירות שאתם צריכים? שכפול מפתח לרכב שחזור מפתח לרכב איזה

קרא עוד
Scroll to Top
Call Now Button