קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

איך לשכפל מפתח לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת

איך לשכפל מפתח לרכב - כל מה שאתם צריכים לדעת

מכונה לשכפול מפתח

שכפול מפתחות לבית הוא עניין יחסית פשוט וזול מאוד. אבל כאשר מנדובר ברכב, לרוב הרכב מגיע עם סט מפתחות אחד ושכפול מפתח חדש לרכב הוא עניין לא זול יחסית לשכפול מפתח לבית. במדריך זה נסביר לכם על תהליך שכפול מפתח לרכב.

למה צריך לפחות שני מפתחות לרכב?

החלוקה של המפתחות היא בדרך כלל כך: מפתח ראשון הוא המפתח שנמצא בשימוש של נהג הרכב העיקרי. המפתח השני של הרכב, הוא המפתח הנוסף שיש להניח במקום מוסכם בבית לכל אותם מקרים שאבד לכם המפתח הראשי או שהוא נתקע בטעות בתוך הרכב. במידה ואבד מפתח אחד לרכב, יישאר מפתח נוסף כך שלא תצטרכו לשחזר מפתח חדש לרכב מה שעלול להיות סיפור מורכב ויקר מאוד

אז איך בעצם משכפלים מפתח לרכב?

  • שלב ראשון – לקיחת פרטים מדויקים מהלקוח כגון סוג הרכב, דגם ושנה על מנת לאבחן בדיוק איזה שלט או מפתח צריך לשכפל לרכב
  • שלב שני – הגעת מנעולן הרכב לרכב עצמו 
  • שלב שלישי – חיתוך להב הברזל של המפתח והתאמתו לצילינדר הרכב על מנת שיוכל לפתוח את דלת הרכב ולהיכנס לסוויץ'
  • שלב רביעי – קידוד ציפ הרכב, יש לקודד את צ'יפ הרכב ולחברו לאימובילייזר על מנת שהרכב יקלוט את השבב ויניע את הרכב. ניתן לקודד את מפתח הרכב עם מחשב מיוחד שיש לרשות מנעולן הרכב לקידוד מפתחות.

איך להמנע מאובדן מפתח?

הדרך הטובה ביותר להימנע מאובדן של מפתחות הרכב, היא להניח אותם במקומות קבועים בבית שתזכרו בדיוק היכן הנחתם אותם. כאשר המפתחות במקומות קבועים, הסיכוי לאבד את המפתחות הוא נמוך בהרבה. קבעו עם עצמכם ועם כל מי שמשתמש במפתחות הרכב, מקום מוסכם והקפידו להניח בו את המפתחות. 

שכפול מפתחות לרכב עם KEY4ME

אם אתם זקוקים לשכפול מפתח לרכב בהקדם, תמיד תוכלו ליצור קשר עם KEY4ME ומנעולן רכב מקצועי מטעם החברה יגיע אליכם כבר באותו יום וישכפל לכם מפתח במקום. השירות שהחברה מנגישה הוא המתקדם והמקצועי ביותר שיש כיום בשוק. לר משנה אם אתם צריכים לשכפל פמפתח לרכב, לשחזר שלט או מפתח או לקודד מפתח אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים בטוחות עם KEY4ME.

Scroll to Top
Call Now Button