קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

שכפול מפתחות בקריות

טבלת תוכן

אז בשביל מה בעצם צריך שכפול מפתחות בקריות?. אתם מתעוררים בביתכם שבקריות לפתחו של שבוע חדש, יש לכם פגישה חשובה בעבודה אולם אתם מוכרחים קודם לשים את הילדה בגן ובדיוק אז – המפתח של הבית נתקע במנעול של הדלת! סיטואציה כזו ועוד רבות ודומות עלולות לקרות לכל אחד ואחת מאתנו בדיוק בזמן שנהיה הכי לחוצים להגיע ליעדנו. מה שחשוב לדעת שלכל בעיה כזו יש מענה ואפילו מהיר!  דעו שרק KEY4ME יכולו להגיע אליכם עד עשרים דקות מזמן שקראתם לו ולפתור את הבעיה במהירות מרבית, כל מה שתצטרכו לעשות זה להודיע בעבודה שאתם מתעכבים מעט. בין ההתמחויות המרכזיות שלנו הם: פורץ רכבים בקריות ושכפול מפתחות לשירותכם

מחירון מנעולן

סוג עבודהטווח מחירים
פריצת רכב₪125-350
פריצת בית₪150-400
שחזור מפתח לרכב₪200-1300
שכפול מפתח לרכב₪150-600
קידוד שלט לרכב₪200-450
תיקון צילינדר₪125-350

שכפול מפתחות בקריות מקצועי

לפני הכל חשוב להבהיר שמנעולן, שהוא גם פורץ מקצועי, מחזיק במספר תפקידים מלבד פריצה לרכב, לדירה או לבית העסק, מנעולן מקצועי הוא גם מיומן בשכפול מפתח מכל סוג כולל שכפול מפתחות לרכב. הוא בקיא בכל סוגי המנעולים שיש כיום בשוק ויש לו ניסיון רב גם בפריצת כספות, דלתות ברזל וכדומה. במידה ותמצאו את עצמכם בסיטואציה בא אתם תקועים מחוץ לבית כשהדלת לא נפתחת, או חלילה איבדתם את צרור המפתחות, נסו להתייעץ עם שכנים או אנשים קרובים לכם, שיוכלו להמליץ לכם על KEY4ME שמגיע עד לזירה במהרה. היה ואתם מבקשים לשכפל מפתח שאבד לכם ויש בידכם את המפתח המקורי, אתם מוזמנים להגיע לKEY4ME שישכפלו לכם מספר מפתחות.

אל תנסו לפתור את הבעיה לבד

כל קריאה שלכם למנעולן שיפרוץ את מנעול הדלת של הבית או הרכב, תתרחש לרוב לאחר שתנסו אתם במו ידכם לפתור את הבעיה, אולם חשוב שתדעו שאתם יכולים לגרום לנזק הרבה יותר גדול לדלת וחשוב להשאיר את העבודה לאיש מקצוע. מנעולן ידע להסדיר את הבעיה ולשכפל לכם מפתח חדש למנעול שהתקין. הוא ידע לזהות ולאתר את הבעיה ולא לגרום לנזק בלתי הפיך לדלת, מה שיכול לקרות במידה ומפעילים כוח רב.

מה חשוב לוודא לפני שמזמינים מנעולן?

לפני כל קריאה שלכם למנעולן חשוב שתהיו סמוכים ובטוחים שאכן מדובר במנעולן מהימן שיש לו ניסיון והכשרה בתחום. בדקו מולו אם הוא מחזיק בכל הרישיונות שמאפשרים לו לעסוק בתחום ואם יש בידיו אישור פריצה מטעם המשטרה. כבר בשיחה הראשונה שלכם עמו תשאלו אותו מה הניסיון שלו והאם הוא משכפל מנעולים במידת הצורך. מנעולן אמין ומנוסה לא יראה בכל השאלות הללו כניסה לפרטיות, יבין את עמדתכם וישמח להציג בפניכם את כל המסמכים המעידים על הכשרתו. כפי שכבר נאמר לעיל, חשוב שהמנעולן יגיע מאזור מגוריכם- הקריות, על מנת שלא יתעכב בדרך ותאלצו להמתין לו דקות ארוכות מחוץ לבית.

אל תתפתו לכל אחד

המפתחות של הבית שלנו הן הכלי שבזכותו תהייה לנו גישה לכל הרכוש האישי שלנו, חשוב שלאף אדם אחר לא תהייה גישה אליו. רק מנעולם מומחה יהיה האדם המהימן ביותר שתוכלו לסמוך עליו ולכן אל תתפתו לגשת לכל אדם שמציג את עצמו כמנעולן. יש פורטל מיוחד של אנשי מקצוע שמשדרג כל בעל מקצוע בהתאם לניסיון שרכש ובהתאם להמלצות הגולשים שנעזרו בשירותיו. כמובן מאוד חשוב שבבדיקה שלכם תתרכזו בצפון או בשכפול מפתחות בקריות ולא בעיר אחרת.

Scroll to Top
Call Now Button