קי פור מי מנעולן

KEY4ME

שכפול מפתח לרכב פיג'ו

קי פור מי – המנעולן שלך לכל תקלה ובכל מקום!

שכפול מפתחות לרכב פיג'ו במחיר זול לאחר השוואת מחירים בKEY4ME! צרו איתנו קשר ונדאג שתקבלו בחזרה תשובה במהירות!

שכפול מפתחות לרכב פיג'ו בפריסה ארצית

KEY4ME מאפשרת לכם קבלת שירות מקצועי ומעולה לצורך שכפול מפתחות פיג'ו בכל הדגמים. אנו מספקים שירות בכל רחבי הארץ ועובדים בשיתוף פעולה עם צוותים בצפון, בדרום הארץ וכמובן באזור המרכז. כאשר אתם מזמינים עבודה של שכפול מפתח דרך האתר הידידותי שלנו, תוכלו לדעת שאתם בידיים מעולות ומקצועיות וכי העבודה מתבצעת על ידי גורם אמין ומקצועי ביותר עם תעודת מנעולן מוסמך אשר עבר את ההכשרות הנדרשות.

אז כמה עולה לשכפל מפתח לפיגו?

מחיר שכפול מפתחות לרכבי פיג'ו נע בין 300 ש"ח ועד ל-800 ש"ח למפתח שלט מקורי (כולל קידוד כמובן). כמובן שהמחיר המדויק נקבע על סמך הדגם הספציפי של המפתח שיש לכם, כמו גם מספר המפתחות שברצונכם לשכפל. נמליץ לכם לקבל מספר הצעות מחיר שונות בעזרתנו ובכך להשוות מחירים עד לקבל ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

 

דגמי הפיג'ו הנפוצים ביותר בארץ:

כמו שבוודאי הבנתם, אנחנו מספקים שירותי שכפול מפתחות בעבור כל הדגמים הנפוצים של חברת פיג'ו, כולל כמובן שכפול עבור מפתח של הדגמים הנפוצים הללו:

  • רכב פיג'ו RCZ
  • פיג'ו 205, 206, 207, 208 
  • פיג'ו 3001 

איך מתבצע שכפול מפתח לרכב פיג'ו

לא מעט תוהים איך מתבצע שכפול מפתח פיג'ו. והתשובה היא שזה תלוי מאוד איזה סוג מפתח יש לכם. במידה ומדובר במפתח ברזל רגיל (הנפוץ ביותר) יש לבצע שימוש במכונה אשר חורט את הצורה החדשה על גבי מפתח חדש ונקי ולמעשה משכפל אותו באופן זה. במידה ומדובר על שלט לרכב , נדרש להעתיק את הקידוד של השלט הנוכחי על מנת לשכפל אותו. 

אחריות לעבודה, האם מקבלים?

נהוג לקבל אחריות מטעם מנעולן הרכב אשר ביצע את העבודה של שכפול מפתחות. בדרך כלל, משך האחריות הוא לחצי שנה אך במקרים רבים המנעולן יספק אחריות אף לתקופה ארוכה יותר. יש לשים לב כי קיבלתם אחריות בכתב ואל תסתפקו רק להבטחות בעל פה.

לסיכום

ראשית, על מנת לחסוך בעלויות – יש להגיע פיזית עם המפתח שברצונכם לשכפל אל החנות או המקום בו נמצא המנעולן מאחר והשירות יהיה זול יותר בצורה זו מאשר הזמנת המנעולן לשכפול בשטח כאשר המנעולן מגיע אליכם.  כמו כן לפני שכפול מפתח פיג'ו צריך לבדוק שיש למנעולן תעודת יושר רשמית שקיבל ממשטרת ישראל, מה שמעיד על כך שמדובר מנעולן אמין.

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

מכונה לחיתוך מפתחות
בלוג

איך לשכפל מפתח לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת

איך לשכפל מפתח לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת שכפול מפתחות לבית הוא עניין יחסית פשוט וזול מאוד. אבל כאשר מנדובר ברכב, לרוב הרכב מגיע עם סט מפתחות אחד ושכפול מפתח חדש לרכב הוא עניין לא זול יחסית לשכפול מפתח לבית. במדריך זה נסביר לכם על תהליך שכפול מפתח

קרא עוד
בלוג

איך לפרוץ רכב נעול – המדריך האולטימטיבי

פריצת רכב נעול – כל הדרכים ומה שאתם צריכים לדעת התקשרו להצעת מחיר חינם 0545418449 למי מאיתנו לא נתקע המפתח בתוך הרכב לפחות פעם אחת בחייו? למען האמת המקרה הזה אינו נדיר וקורה לעיתים קרובות להמון אנשים. אז אם תהיתם איך לפרוץ רכב נעול, להלן כמה טיפים ודרכים לפריצת רכב

קרא עוד
קידוד שלט לרכב

קידוד שלט לרכב החל מ 100 ש”ח

קידוד שלט לרכב במחיר המשתלם ביותר! התקשרו להצעת מחיר חינם 0545418449 ⭐⭐⭐⭐⭐ אנחנו לא סתם עוד מנעולן, אנחנו אמני מפתחות! טבלת תוכן מחיר התחלתי לקידוד שלט עלות העבודה משתנה בהתאם לסוג הרכב וסוג המפתח ₪ החל מ 250 סריקת הבעיה קידוד המפתח לרכב התקשרו עכשיו! אל תהססו ליצור איתנו קשר,

קרא עוד
Scroll to Top
Call Now Button