קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

איך לבחור מצלמת אבטחה ביתית – מדריך מפורט

בואו נתחיל ההתחלה – למה בכלל שתתקינו מצלמות אבטחה בביתכם?  קודם כל, אם אתם עובדים מהבית או משאירים בו דברים יקרים, כדאי שהוא יהיה מוגן עם ציוד מתקדם.

בשנים האחרונות, אנחנו עדים לגלי פריצות גדולות ברחבי המדינה. הפורצים נהיים משוכללים יותר ויותר ככל שעובר הזמן, מה שמקשה עלינו לשמור על היקר לנו מכל.

מצלמות אבטחה ביתיות יכולות לספק לכם פתרונות ולהרגיע עבורכם לפחות המון מהדאגות.

אבל איך זה מתבצע עם כל כך הרבה מוצרים וחברות? איך מתכננים פריסה מושלמת ומותאמת שתכסה כמה שיותר חלקים מהבית?

כמו תמיד – המומחים שלו ירדו לשטח לבדוק, ושמחים להגיש לכם את המדריך המלא והמקיף הזה לבחירת מצלמות אבטחה ביתיות מופלאות. 

סוגי מצלמות האבטחה השונות לשימושים שונים:

שוק מצלמות האבטחה בארץ הוא גדול מאוד, ולכן נרצה קודם כל לעשות לכם קצת סדר בבלגן. כל מערכת אבטחה מורכבת ממספר חלקים, כשהחלק הכי חשוב הוא כמובן המצלמות.

את המצלמות מחברים למכשיר מקליט פיזי או לתוכנת מחשב. קיימים שני סוגי מצלמות אבטחה לבית, שההבדל המרכזי ביניהם הוא צורת החיבור – הסוג הראשון הוא קווי והשני אלחוטי.

כמו כן, יש הבדל בדרך השימוש במערכות. החיצונית, כמו שהיא נשמעת, מצלמת את השטח המוגדר מבחוץ, והפנימית מצלמת רק מבפנים ולא תצליח לעמוד בתנאים קשים כמו גשמים ורוחות.

המצלמות הקוויות מתחלקות ל3 סוגים –אנלוגיות באיכות HD, אנלוגיות רגילות,  וכאלה שהן דיגיטליות ומכונות מצלמות IP.

ראשית, כדאי להחליט מראש מה הצרכים הבסיסיים שלכם – האם אתם רוצים מערכת חיצונית או מעדיפים גם מערכת פנימית וגם חיצונית.

אם ברצונכם לשמור לא רק על התמונה אלא גם על הסאונד הטוב, כדאי לכם להתקין מקליטי DVR, או להתקין מערכת אלחוטית עם אחסון קול ותמונה בענן.

בכללי, מומלץ להתייעץ עם מתקין מצלמות לפני התקנת מצלמות אבטחה.

מצלמות אבטחה ביתיות – פנימי, חיצוני, דיגיטלי וקווי

ההבדל במחיר בין סוגי המצלמות השונות הלך ופחת, מה שמאפשר לכם לקבל מוצר מדהים, לדוגמה, במצלמות אבטחה חיצוניות, משולבים אמצעים לראיית לילה מתקדמת וכך תשתפר רמת האבטחה באופן משמעותי.

אנחנו ממליצים להתקין גם מערכת חיצונית כדי שתתריע אם גורם זר חלילה הסתנן לסביבה הביתית. כדאי גם לתכנן מה מספר המצלמות שאתם רוצים ובאיזה חדרים. ככה תוכלו להתחיל להתמגן, ובמידת הצורך להוסיף עוד מצלמות במחיר הוגן.

נכון שמצלמה אלחוטית בלי שום כבלים נשמעת ממש טוב? אז זה לא בטוח בכלל. אם אתם גרים במקום מדהים ושקט ויכולים לשאת קפיצות פה ושם – הרווחתם. תקנו את מערכת המצלמות האלחוטית הדיגיטלית ותיהנו מהשלווה הפסטורלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top
Call Now Button