קי פור מי מנעולן

KEY4ME

פריצת דלת רב בריח

דלתות רב בריח נחשבות כבר המון שנים לדלתות איכותיות מאוד – כך שלא מפתיע כלל לגלות כי דלתות אלו מותקנות חדשות לבקרים בבתים פרטיים ובבתי עסק שונים. לכן גם לא סתם שפריצת דלת רב בריח נחשבת לקשה. דלתות אלו מעניקות לכם הרבה ביטחון, אך לא ניתן לשלול מקרים של נסיונות פריצה של דלתות אלו.

במקרים שכאלה, הגיוני כי תצטרכו שירות של פריצת דלת רב בריח – זה מכוון שבהמון נסיונות פריצה המפתח שברשותכם לא יכול לחדור את המנעול. עוד מקרים בהם שירות שכזה יהיה רלוונטי אליכם הם אובדן של מפתח הרב בריח או מעבר אל דירה חדשה. אם אתם רוצים לקרוא עוד על היתרונות של דלתות רב בריח אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור

פריצת דלתות רב בריח עם מנעולן מורשה

פריצת דלת רב בריח אינה נחשב למשימה פשוטה ומצריכה העזרות במנעולן רב בריח מקצועי שיודע את העבודה. העזרות במנעולן חובבן לא מורשה עלולה להסב לכם יותר נזק מאשר תועלת והמנעולן החובבן יכול בטעות להסב נזק לדלת או לקורות ולמשקוף הבית.

מתי נרצה לפרוץ דלת רב בריח?

לרוב, דלתות רב בריח משמשות כדלתות כניסה בפתח הבית. המטרה המרכזית של דלת כניסה היא כמובן להגן עלינו בתוך הבית, ולשמור על הרכוש שלנו. לרוב נדאג להתקין דלת כניסה בטוחה שתגן עלינו מפני פורצים וגנבים. קיימים פעמים בהם נרצה לפרוץ את הדלת, ובפעמים אלו אנו ממליצים לפנות למנעולן מקצועי ומיומן. מפתח שנאבד, דלת שננעלה בטעות כאשר אתם מחוץ לביתכם, מפתח שנשבר בתוך המנעול, צרור מפתחות שנגנב, כל אלו ועוד סיבות נוספות מצריכות הזמנת שירות פריצת רב בריח מקצועי.

מחיר פריצת דלת רב בריח

אז כמה עולה לפרוץ דלת רב בריח? כמובן ששאלה זו תלוי בכמה משתנים. באיזה שעה במהלך היום אתם צריכים את השירות? האם אתם צריכים לפרוץ את מנעול הרב בריח בכלל בשבת? מה סוג מנעול הרב בריח, מקום העבודה ועוד.

לפניכם מחירון פריצת דלת רב בריח

סוג עבודהמחיר ממוצע פריצת דלת רב בריח
מחיר פריצת דלת רב בריח170-590 ש”ח
כמה עולה ביקור מנעולן דלתות רב-בריח מקצועי170-590 ש”ח
עלות התקנת מנעול בדלת רב בריח340-590 ש”ח
כמה עולה החלפת מנעול רב-בריח340-590 ש”ח
המחירים של החלפת צילינדר רב בריח ומנגנון340-690 ש”ח
כיוון צירים לדלת רב-בריח245-350 ש”ח

איך להתקין מנעול חדש לאחר פריצת מנעול רב בריח?

לפני הכל, אם אתם רוצים לדעת איך להתקין מנעול רב בריח ואתם מעוניינים לעשות את זה בעצמכם יש לנו מאמר מפורט על כך. אך חשוב לנו להבהיר שלפעמים התקנת מנעול רב בריח אינה משימה פשוטה כל כך ויכולים לצוץ לא מעט בעיות במהלך ההתקנה. לכן אנו ממליצים לכם להעזר בשירותיו של מנעולן מקצועי

Scroll to Top
Call Now Button