קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

היתרונות של דלתות רב בריח

אז מה זה בעצם דלתות רב בריח?

היתרונות של דלתות רב בריח

לפני שנדבר על היתרונות של דלתות רב בריח בוא נדבר קודם כל על החברה. חברת רב- בריח הוקמה בשנת 1973 ומאז הפכה לאחד המותגים החזקים ביותר בארץ בתחום מוצרי עיצוב לבית ולמשרד והביטחון. חברת רב בריח מייצרת מגוון רחב של דלתות כניסה כגון: דלתות אש, דלתות פנים עמידות במים שערים, מוצרי מיגון מורי נעילה ועוד.. לחברה טכנולוגיית ייצור מתקדמת המאפשר לה ליצור מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. קיום, מנעולי רב בריח נחשבים לבטוחים בעולם מבין החברות המערביות שמתעסקות בתחום.

מה היתרונות של דלתות רב בריח?

כיום, כמעט בכל בית ומבנה מסחרי מותקנת דלת ומנעול של רב בריח. השם השני לדלתות רב בריח הינם דלתות פלדלת שנחשבות למאובטחות ביותר כיוון הכוללות מספר צילינדרים ובכך מקשות על זרים לפרוץ אותן אלא אם כן משתמשים בכלים מסיבים כגון גרזנים פטישים וכלים גדולים, כלים הדורשים מהפורצים הרבה עבודה והמון תשומת לב.

לפני שנציג בנקודות את היתרונות של דלתות רב בריח חשוב לציין שתי נקודות. היום קיימות דלתות פלדלת עם סגנונות עיצוב שונים מה שמאפשר לנו להתאים את הדלת לסגנון ולעיצוב של המבנה שאנו רוצים לשאוף אליו. שנית, ישנן דלתות פלדלת עם מגוון מנעולים וצילינדרים שונים אשר מאפשרים לנו לשמור על המבנה שלנו בצורה הטובה ביותר בין אם מדובר בעסק, בית פרטי או כל מבנה אחר, ולמנוע פריצה של גורמים חיצוניים למבנה שלנו.

יתרונות בולטים של דלתות רב בריח

  • עמידות באש- לא הרבה יודעים אבל דלתות רב בריח (פלדלת) הינן דלתות אשר עמידות באש. להבדיל מדלת עץ רגילה שהיא איננה כזאת ויכולה להישרף בקלות. יתרון זה הינו משמעותי ביותר מכוון שזה אומר שאם פורצת שריפה מחוץ לדירה או מחוץ לבית אין היא יכולה לחדור פנימה דרך הדלת, וכך העסק/ המבנה מוגנים.
  • קושי פריצה של הדלת- דלתות רב בריח הינן דלתות שנחשבות למאובטחות ביותר שכמעט ואין סיכוי לשום פורץ להצליח לפרוץ אותן. אין מדובר בדלת עץ רגילה שאפשר לשבור אותה בקלות, דלתות רב בריח הינן דלתות שדורשות לא מעט תחכום ומגוון כלים רחב בשביל לפרוץ אותן. בנוסף לכך הדלתות עשויות מפלדה מה שמקשה עוד יותר על פורץ לנסות לשבור את הדלת.
  • עיצוב הדלת- יתרון נוסף הוא עיצוב דלת רב בריח. אפשר למצוא מגוון רחב של דוגמאות שונות של עיצובים שיכולים להתאים כמעט לכל מבנה. ניתן למצוא לא מעט דוגמאות שונות של דלתות רב בריח ולא מעט אנשי מקצוע אשר מתמחים בהתקנה של דלתות אלה ביניהם מנעולן בקריות ועוד..
  • עמידות במים- בין מוצרי חברת רב בריח ניתן למצוא גם דלתות עמידות במים המיועדות לעסקים, מבנים מאובטחים ואפילו לבתים פרטיים. דלתות אלה נחשבות ליקרות יותר אך הן שימושיות ביותר לעסקים ומבנים שונים. בין היתר מבנים של משרד הביטחון מבנים תת קרקעיים ועוד.

צילינדרים ופתרונות נעילה

היתרונות של דלתות רב בריח

חברת רב בריח מתמחה בפיתוח איכותי ביותר של מנעולים ומערכות נעילה מכניות ואלקטרו מכניות  ובנוסף פתרונות נעילה משולבים. אין ויכוח שהמנעולים של חברת רב בריח נחשבים למנעולים האיכותיים ביותר בארץ ואולי גם לאיכותיים בעולם המערבי.

הצילינדרים והמנעולים של חברת רב בריח הם איכותיים ביותר ואם משווים אותם למערכות נעילה של חברות מערביות הן נחשבות יותר טובות מהן בפער. לצורך העניין אם ניקח לדוגמא את ארצות הברית שהחברות המובילות בה בתחום המנעולנות וההגנה הן החברות “שלג” ו “קוויקסט” שתי החברות האלה נחשבות רמה הרבה יותר נמוכה מחברת רב בריח (פלדלת) הישראלית.

ציפוי דלתות רב בריח

כן כן, אם אתם מחפשים ציפוי לדלתות רב בריח בשביל שהדלתות שלכם יהיו דלתות מעוצבות האופציה קיימת בהחלט. ישנם סוגים רבים של ציפויי דלתות וטפטים כגון ציפוי וינוריט מקורי ועוד..

יתרונות בציפוי וינוריט מקורי – הציפוי מחזיק לאורך שנים – מכיוון שהעבודה מתבצעת כפי שמתבצעת במפעל מריחת דבק מגע, המתנה לייבוש הדבק עטיפת קנטים והידוק הטפט לדלת. חסרונות – זמן עבודה ממושך יותר

Scroll to Top
Call Now Button