קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

שכפול שלט לרכב

צריכים שכפול שלט לרכב שלכם או שבכלל תיקון שלט לרכב? אם כן אתם נמצאים במקום הנכון. KEY4ME מומחים בעבודות מנעולנות הרכב ויכולים להגיע עד אליכם ולשכפל עבורכם שלט לרכב או מפתח אם תצטרכו במידי. אין דבר יותר מתסכל מלאבד את השלט לרכב, זה משהו שיכול לקרות לכל אחד. לכן חשוב שתחזיקו בשלט נוסף שלא תזדקקו לשחזור שלט לרכב שזה סיפור אחר לחלוטין. כמו כן אנחנו מומחים בביצוע כל סוגי העבודות כולל תיקון שלט לרכב.

מחיר שכפול שלט לרכב

אז כמה בכלל עולה שכפול שלט לרכב? המחיר כמובן משתנה בהתאם לסוג השירות, סוג הרכב, סוג השבב וכמובן לסוג השלט. בנוסף לכך חשוב לציין ששכפול שלט בשטח יהיה יקר יותר משכפול שלט בחנות. במידה ואתם צריכים שהמנעולן יגיע אליכם לשכפל את השלט, המיקום שלכם בארץ יכול להשפיע על המחיר כמו כן יוקרת מערכות הרכב.

לפניכם מחירון שכפול ושחזור שלטים ומפתחות לרכבים:

סוג השירות או השלט לרכבטווח מחירים
שכפול, תיקון או שחזור מפתח רכב500-1500 ש”ח
שכפול, תיקון או שחזור מפתח רכב480-1100 ש”ח
שכפול או תיקון מפתח שלט אימובילייזר360-1000 ש”ח
שחזור שלט רכב350-1300 ש”ח
שכפול או תיקון שלט חכם300-1500 ש”ח
שכפול או תיקון שלט רגיל480-1100 ש”ח

מהו קידוד לשלט הרכב ומתי צריך את זה?

אז ראשית, קידוד שלט לרכב הינה הפעולה שהמנעולן עושה כדי שהשלט החדש שלכם יוכל באמת להפעיל את הרכב בצורה תקינה. הדרך בה הקידוד מתבצע היא באמצעות התחברות למערכת האבטחה של הרכב. הכי חשוב שתזכרו ששכפול שלט לרכב עדיף תמיד על שחזור מפתח או שלט כי לשחזר מפתח מחדש זוהי עבודה קשה יותר. לכן אנחנו ממליצים על שכפול שלט לרכב בהזדמנות הראשונה.

שכפול שלט לרכב עשוי להיות מאוד שימושי כאשר אתם רוצים לתת לבן משפחה נוסף להחזיק במפתח לרכב או בכלל חבר. בשביל זה תצטרכו לשכפל מפתח נוסף ולתת אותו לאחד מבני המשפחה. בלי קשר, תמיד מומלץ שתחזיקו בכמה שלטים/ מפתחות לרכבכם למקרה של אובדן שלט

כיצד מתבצע שכפול שלט לרכב?

שכפול שלט לרכב נעשה באמצעות העתקת הקידוד של השלט הישן שלכם והתאמתו לשלט החדש. למעשה מה שקורה הוא הקוד של השלט הישן מועתק לחדש, מה שבעצם גורם לזה ששני השלטים יהיו זהים לחלוטין. התהליך מתבצע על ידי מנעולן רכב מקצועי ומורשה.

כשזה נוגע לקידוד שלט רכב, הכלל המרכזי הוא שככל שהמפתח הוא מסוג משוכלל יותר, כך התהליך מורכב יותר, יקר יותר  ואורך יותר זמן. כמו כן, שכפול שלט חכם לרכב דורש תהליך של התאמת התקשורת בין המפתח המשוכפל למחשב הרכב. לעומת זאת, שכפול שלט פשוט יותר או עם אימובלייזר לוקח משמעותית הרבה פחות זמן

מה ה DNA של קי פור מי

מה מוביל את קי פור מי

לאיזה רכבים אנחנו יכולים לשכפל שלט?

כשזה נוגע לשכפול שלטים לרכבים, אנחנו מומחים בשכפול מפתחות לכל סוגי הרכבים!

  • שכפול שלט לטויוטה
  • שכפול שלט ליונדאי
  • שכפול שלט למאזדה
  • שכפול שלט לשברולט
  • שכפול שלט לסוזוקי
  • שכפול שלט לפורד
  • שכפול שלט להונדה
  • שכפול שלט לניסן
  • שכפול שלט למיצובישי
  • שכפול שלט לסקודה
  • שכפול שלטים לרכבים גרמניים

זוהי כמובן רשימה חלקית של הרכבים שאנחנו יכולים לשכפל עבורם שלטים. לא משנה איזה סוג רכב יש לכם, בין אם רכבים גרמניים, רכב יפני, רכבים צרפתיים ועוד, אנחנו נוכל לשכפל עבורכם מפתח! אז אל תהססו להתקשר אלינו עכשיו ומנעולן של KEY4ME יצא אליכם במידי!

Scroll to Top
Call Now Button