קי פור מי מנעולן

KEY4ME
איזי

פורץ רכבים בנשר

מהו בכלל האימובילייזר? אז ראשית, בשמו העברי, האימובילזייר הוא “מדומם מנוע” הוא בעצם אביזר מאוד חשוב שנמצא ברחב שמטרתו העיקרית הוא השבתה של הרכב בעת זיהוי התנעה עם מפתח לא מקורי של הרכב. אם פורץ מסויים נצליח לפרוץ את הרכב, הוא לא יצליח להניע אותו בגלל האימובילייזר שמונע זאת.

מה ההבדל בין אימובילייזר לקודן?

קודן הוא הרכיב שמפעיל את האימובילייזר. ברוב הרכבים, האימובילייזר מצויד בקוד אבטחה. קוד זה הוא הקודן.

קודן הוא מערכת להכנסת הקוד להפעלה של הרכב. בקודן מקישים את הקוד הייחודי לרכב, הקוד מורכב בדרך כלל מארבע ספרות ובסופן – הקשת סולמית, או כוכבית. הקודן מסייע לבטיחות הרכב ומונע פריצות בכך שעל הנהג לדעת מהו הקוד המדויק לרכב, בלי הקוד המדויק ניתן לנהוג ברכב. אך אימובילייזר מוסיף לבטיחות כיוון שברגע שמותקן אימובילייזר, רק בעל המפתח יוכל לפתוח את הרכב.

עוד הבדל מרכזי בין קודן לאימובילייזר הוא שאת האימובילייזר קשה מאוד להסיר בעוד את קודן הרכב ניתן להסיר בקלות

איך מתקינים אימובילייזר לרכב?

התקנת אימובילייזר לרכב מתבצעת באמצעות כבלים וסוויצ’ים המותאמים לכך. על מנת למנוע בעיות, לא מומלץ לבצע את ההתקנה בעצמכם. לכן, חשוב מאוד כי מנעולן מורשה ומקצועי יתקין את האימובילייזר עבורכם.

איך מבטלים אימובילייזר?

אם אתם רוצים לדעת איך מבטלים אימובילייזר אז ביטול האימובילייזר המקורי מבוצע בתהליך של גישור הניתוקים שברכב. ניתן לבצע זאת לבד, אך מומלץ מאוד להיעזר בשירות של מנעולן מקצועי לשם כך, כדי שהעבודה תתבצע באופן תקין.

במקרה זה, יתבצעו ניתוק אימובילייזר ברכב והחלפת האימובילייזר שמותקן ברכב. אחר כך, יש להחליף את קוד האימובילייזר לקוד חדש

מחירון אימובילייזר

סוג העבודהטווח מחירים
ביטול אימובילייזר מקורי250-650 ש”ח
החלפת אימובילייזר ברכב350-850 ש”ח
התקנת אימובילייזר לרכב350-850 ש”ח
ניטרול או ניתוק של אימובילייזר250-650 ש”ח
שחזור מפתח אימובילייזר350-1500 ש”ח
שכפול מפתח אימובילייזר250-1350 ש”ח
תיקון אימובילייזר קיים ברכב250-850 ש”ח

פורץ רכבים בנשר

בדיוק סיימתם פגישת עבודה או כל פגישה אחרת בנשר או באיזור ואתם מתחילים ללכת לכיוון הרכב בשביל להגיע הביתה. הבעיה היא שכשאתם מתקרבים לרכב אתם מבינים שזה לא הולך להיות פשוט כל כך כמו שחשבתם, אתם מסתכלים מבעד החלון ואתם שמים לב שהמפתחות לרכב נמצאים על המושב ליד הנהג ואין לכם שום אופציה לפתוח את הרכב בדרך אחרת, המפתח שתקוע בפנים זה בעצם המפתח היחיד שיש לכם.

עכשיו ברגע הזה קיימים ברשותכם שתי אופציות עיקריות, הראשונה היא לנפץ את החלון בעזרת אבן,ברזל או כל דבר קשיח אחר שיכול לשבור את החלון וכך להגיע אל המפתח, הפתרון הזה יכול להיות מצויין אך רק אם זהו מצב חירום ויש פעוט בתוך הרכב שלא יכול לצאת פתרון זה מהיר אך יכול להיות מסוכן ויקר מאוד עבור בעל הרכב האופציה השניה והקלה יותר היא פשוט להזמין פורץ רכבים מיומן ומנוסה שיפתח את הרכב ללא שום תקלה ובמהירות רבה. וותרו על הנזק, מנעולן בקריות תספק לכם פורץ רכבים בנשר במידי

איך פורץ רכבים בנשר יעזור לכם?

כידוע כמעט לכולנו, אחת הסיבות העיקריות להזמין פורץ רכבים בקריות בדגש על פורץ רכבים בנשר היא שזו הדרך היחידה לא לגרום נזקים בלתי הפיכים לרכב ושיסכנו את שלום הרכב שלכם מה שיכול לעלות המון כסף לתקן. עלות התיקון לדלת או שמשה שבורה היא עלות גבוהה מאוד שיכולה להגיע לאלפי שקלפים בוודאי בהשוואה לעלות עבודה של מנעולן הרכב. אם אתם מפחדים שהמנעולן יתעכב או שיקח לו יותר מידי זמן להגיע אז וודאו שאתם מזמינים מנעולן בקריות או שתהיו יותר ממוקדים ותזמינו מראש פורץ רכבים בנשר והוא יגיע במהירות ולפתוח לכם את הדלת תוך זמן קצר. אם תזמינו מנעולן שיפרוץ לכם את הרכב אולי תאחרו לפגישה אחת או לכל מקום אחר שתהיו בדרך אליו אבל לפחות תחסכו לא מעט כסף.

מקצועיות נטו

פורץ רכבים בנשר חייב להיות מאוד מקצועי בעבודה שלו. אחרת הוא עלול לגרום נזק לרכב של הלקוח וזה עלול לעלות ללקוח ביוקר. הזמנת מנעולן שלא יודע מה צריך לעשות ואיך לעבוד זה פשוט מתכון לאסון, לכן מומלץ להזמין מנעולן מקצועי ומורשה שיודע בדיוק מה צריך לעשות, כדאי אפילו לבדוק עם מכרים וחברים אם הם מכירים מנעולן מוסמך שביצע אצלם עבודה בעבר. במהלך הקריאה למנעולן שמצאתם וודאו גם אתם בעצמכם שהמנעולן נשמע ונראה אמין ומישהו שאפשר לסמוך עליו. הנושא הזה הוא חשוב מאוד כי בנוסף להמלצות שאתם מקבלים מחברים אתם רוצים לוודא ב 100 אחוז שהמנעולן הוא לא רמאי שבא לעקוץ אתכם.

זמינות פורץ רכבים בנשר

מנעולן צריך תמיד להיות זמין עבורנו 24/7 גם בחגים ובשבתות הזמנים שלרוב נצטרך בהם מנעולן הם בזמני חירום בלתי צפויים ולא נוכל לדעת באיזה שעה או יום נצטרך את המנעולן. חשוב שהמנעולן שאנחנו מזמינים יהיה מורשה משטרת ישראל ואמין עם תעודות המוכיחות כי הוא אכן בעל מקצוע של מנעולנות רכב ויש ברשותו את הידע לפרוץ את הרכב שלכם חשוב לבדוק שהוא מורשה כוון שהוא הולך לקבל גישה לרכב שלכם ואתם לא רוצים שהוא במקרה יגנוב לכם משהו מהרכב רק כי לא שמתם לב שהוא לא באמת מנעולן מורשה. לכן, אם אם מחפשים מנעולן בקריות בדגש על מנעולן בנשר חשוב שתוודאו שיש ברשתו את כל המסמכים והתעודות הדרושות כדי לתת לכם את השירות שאתם צריכים.

מנעולן מקצועי ואמין יגיע במהירות למקום העבודה, יבצע את העבודה במקצועיות מירבית וגם לא יגבה סכום גבוה מידי על העבודה שהוא ביצע. במידה והמנעולן שהזמנתם באמת היה מקצועי ואמין שימרו את הפרטים שלו למקרה שתזדקקו למנעולן בעתיד שוב ותדעו לקוא שוב לבחור האמין שלכם שאתם כבר סומכים עליו

בין השירותים שמנעולן בקריות
חוץ משירות פורץ רכב בנשר, מנעולן בקריות מציעה שירותים רבים כגון

  • שכפול מפתחות בקריות
  • שכפול מפתחות לרכב בחיפה
  • שכפול מפתחות לבית בחיפה
  • פורץ רכבים בקריות
  • פורץ רכבים בחיפה
  • תכנות מפתחות ושלטים לכל סוגי הרכבים
  • חילוץ מפתח שבור מתוך הצילינדר
  • תיקון מצת לרכב

התקשרו עכשיו למנעולן בקריות לקבלת שירות פורץ רכבים בנשר במיידי!

Scroll to Top
Call Now Button