קי פור מי מנעולן

KEY4ME

שכפול מפתח לסובארו

ניווט בתוכן

אובדן מפתחות לרכב או צורך בשכפול מפתח לרכב סובארו יכולה להיות חוויה קצת מעצבנת. כאשר אתם נוהגים בסובארו, אתם רוצים להבטיח ששכפול מפתחות הרכב שלכם ייעשו בדיוק ובמקצועיות. שם נכנסת לתמונה KEY4ME, חברת המנעולנות האמינה שלך. במדריך מקיף זה, נלווה אותך בתהליך של שכפול מפתחות לרכב לרכבי סובארו, ונדגיש את השלבים המרכזיים ואת המומחיות של KEY4ME.

מכונה לחיתוך מפתחות

למה לבחור ב-KEY4ME לשכפול מפתחות לסובארו?

ב-KEY4ME, אנו מבינים את השלכם לסובארו ואת החשיבות של לשכפול מפתח מקורי. הנה הסיבה שעליך לבחור בנו לצרכי שכפול המפתחות לרכב שלך:

  • מומחיות: המנעולנים שלנו הינם בעלי הכשרה גבוהה ובעלי ניסיון רב בעבודה עם רכבי סובארו. הם בקיאים היטב בדרישות הספציפיות לשכפול מפתחות לרכב סובארו.
  • ציוד חדיש: אנו משתמשים בציוד חדשני ובטכנולוגיה כדי להבטיח שכפול מפתח מדויק. זה מבטיח שהמפתח הכפול שלך יפעל בצורה חלקה עם הסובארו שלך.
  • שירות מהיר: אנו מבינים שאובדן מפתחות המכונית שלך יכול לשבש את היום שלך. לכן אנו מציעים שירות מהיר ויעיל כדי להחזיר אותך לדרך בהקדם האפשרי.
  • תמחור תחרותי: KEY4ME מציעה תמחור תחרותי עבור שירותי שכפול מפתחות לרכב, ומבטיחה שתקבלו שירות ברמה הגבוהה ביותר מבלי לשרוף את הארנק.
מכונה לשכפול מפתח

כמה עולה לשכפל מפתח לרכב סובארו?

מחיר שכפול מפתח לרכב מתחיל מ 250 ש"ח ויכול להגיע עד 1000 ש"ח תלוי בסוג הרכב

אתם יכולים להגיע עד אלי לשכפל?

כן! אנחנו שירות נייד מה שמאפשר לנו להגיע עד אליכם ולשכפל מפתח במקום

כמה עולה קידוד שלט לרכב?

קידוד שלט לרכב נחשבת לעבודה קלה יותר ונעה בין 150 ש"ח ל 350 ש"ח

כמה זמן לוקח לשכפל מפתח לרכב סובארו?

עד חצי שעה

כמה עולה לשכפל מפתח לרכב סובארו?

מחיר שכפול מפתח לרכב מתחיל מ 250 ש"ח ויכול להגיע עד 1000 ש"ח תלוי בסוג הרכב

אתם יכולים להגיע עד אלי לשכפל?

כן! אנחנו שירות נייד מה שמאפשר לנו להגיע עד אליכם ולשכפל מפתח במקום

כמה עולה קידוד שלט לרכב?

קידוד שלט לרכב נחשבת לעבודה קלה יותר ונעה בין 150 ש"ח ל 350 ש"ח

כמה זמן לוקח לשכפל מפתח לרכב סובארו?

עד חצי שעה

טווח מחיר שכפול מפתח סובארו

תהליך שכפול מפתח לרכב סובארו

כעת, בואו נצלול לתהליך שכפול מפתחות הרכב עבור הסובארו שלך עם KEY4ME:

צור קשר עם KEY4ME: כאשר אתה מוצא את עצמך זקוק לשכפול מפתח לרכב סובארו, פשוט פנה אל KEY4ME. אתה יכול להתקשר אלינו, או לבקר באתר האינטרנט שלנו.

ספק מידע על הרכב: כדי להבטיח שכפול מפתח מדויק, נזדקק למידע מסוים על הסובארו שלך, כגון יצרן, דגם ושנה. זה עוזר לנו לבחור את המפתח הנכון עבור הסובארו.

ודא בעלות: כאמצעי אבטחה, נבקש הוכחה לבעלות על הרכב. זה יכול לכלול את רישיון הנהיגה והרישום שלך.

חיתוך מפתחות: באמצעות מכונות חיתוך המפתחות החדישות שלנו, המנעולנים המיומנים שלנו יעצבו שכפול מדויק של המפתח לרכב לרכב שלך. שלב זה דורש דיוק ותשומת לב לפרטים כדי להבטיח התאמה מושלמת.

קידוד השלט: רכבים רבים של סובארו מגיעים מצוידים במפתחות משדר לאבטחה נוספת. אם למפתח הסובארו שלך יש שבב משדר, המומחים שלנו יתכנתו אותו כך שיעבוד בצורה חלקה עם מערכת האימובילייזר של המכונית שלך.

אבטחת איכות: לפני מסירת המפתח הכפול, אנו בודקים אותו ביסודיות כדי לוודא שהוא פועל ללא רבב, ונותן לך שקט נפשי.

משלוח: אתה יכול לבחור לאסוף את המפתח המשוכפל שלך באחד מהמיקומים שלנו או לשלוח אותו לכתובת המועדפת עליך.

לסיכום

כשמדובר בשכפול מפתחות לרכב עבור הסובארו שלך, KEY4ME היא החברה שאתה יכול לסמוך עליה. עם המומחיות שלנו, הציוד המתקדם והמחויבות לשביעות רצון הלקוחות, אתם יכולים לסמוך עלינו שנספק לך מפתח משוכפל איכותי ביותר המתאים ומתפקד בצורה מושלמת עבור הסובארו שלך.

אל תיתנו למפתח שאבד או פגום להשאיר אתכם תקועים. צרו קשר עם KEY4ME עוד היום עבור כל צרכי שכפול מפתחות סובארו לרכב, ותחווה את השקט הנפשי שמגיע לכם עם הידיעה שיש לכם מפתח רזרבי אמין ביד.

שאלות ותשובות

זה תלוי בסוג הרכב, לרוב המחיר הממוצע למפתח שלט הוא 450 ש"ח. אם אתם רוצים להזמין מפתח מקורי המחיר יכול לקפוץ גם ל 1000 ש"ח תלוי בסוג הרכב.

בין 10 ל 30 דק, תלוי בסוג הרכב.

לרוב הדגמים אנחנו יכולים לשכפל מפתח אבל לדגמים חדשים זה בעייתי וניתן לשכפל רק דרך חברת הרכב

ראשית מעתיקים את ברזל המפתח וחותכים את הברזל החדש וככה בעצם משכפלים את הברזל. לאחר מכן מקודדים את הצ'יפ לרכב

כן! אנחנו שירות נייד מה שמאפשר לנו להגיע עד אליכם ולשכפל אצלכם

יש לנו צוותים שמפוזרים במרכז בצפון ובדרום. רק צרו איתנו קשר ונגיע עד אליכם

כן. אם תרצו מפתח מקורי אז כך כם המחיר יהיה בהתאם. 

אנחנו תמיד ממליצים לשכפל מפתח תחליפי כיוון שהוא זול יותר ועובד בדיוק כמו מפתח מקורי. מה גם שמפתח מקורי כרוך בהזמנה שעלולה לקחת זמן.

בוודאי! כל המנעולנים שעובדים עם KEY4ME בעלי תעודת מנעולן מוסמך.

תוך מספר דקות ומתי שתרצו!

אם אתם רק צריכים לקודד שלט נוכל להגיע אליכם ולקודד את השלט. המחיר יהיה טיפה יותר זול ממחיר שכפול.

בעקרון כן אבל אתה או את צריכים לקנות את המפתח עצמו וגם צריכים להשיג מחשב מיוחד שרק בעזרתו ניתן להתחבר לרכב ולשכפל. עדיף כמובן להזמין מנעולן רכב מוסמך שיבצע את העבודה. 

כן אנחנו יכולים לתקן את השלט שלך אבל צריך לראות קודם מה הבעיה. לרוב פשוט נגמרה הבטריה. אם זה לא המקרה אז לרוב אנחנו ממליצים פשוט לקודד שלט חדש מאשר לתקן.

מחיר השכפול יכול להיות מושפע מכמה פרמטרים כמו:

  • אם אתם צריכים מפתח ברזל או שלט 
  • סוג הרכב שלכם (דגם חדש או ישן)
  • סוג השלט (מקורי או אוניברסלי)

 

נהוג לקבל אחריות של שנה.

אנחנו קי פור מי ! תוכלו לחפש אותנו בגוגל ולקרוא המון המלצות עלינו. אנחנו חברת מנעולנות עם מוניטין רב בשוק המנעולנות בדגש על מנעולנות רכב. אנחנו שירות נייד מה שמייחד אותנו מחברות אחרות ומאפשר לנו להגיע עד אליכם!

אז למה לשכפל דווקא אצלינו? דבר ראשון אנחנו לא סתם עוד מנעולן, אנחנו אמני מפתחות שנמצאים בתחום שנים רבות. בנוסף לזה שאנחנו סופר מקצועיים במה שאנחנו עושים, המחירים שלנו משתלמים לכל כיס! 

מאמרים שעשויים לעניין אותך:

מכונה לחיתוך מפתחות
בלוג

איך לשכפל מפתח לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת

איך לשכפל מפתח לרכב – כל מה שאתם צריכים לדעת שכפול מפתחות לבית הוא עניין יחסית פשוט וזול מאוד. אבל כאשר מנדובר ברכב, לרוב הרכב מגיע עם סט מפתחות אחד ושכפול מפתח חדש לרכב הוא עניין לא זול יחסית לשכפול מפתח לבית. במדריך זה נסביר לכם על תהליך שכפול מפתח

קרא עוד
בלוג

איך לפרוץ רכב נעול – המדריך האולטימטיבי

פריצת רכב נעול – כל הדרכים ומה שאתם צריכים לדעת התקשרו להצעת מחיר חינם 0559687997 למי מאיתנו לא נתקע המפתח בתוך הרכב לפחות פעם אחת בחייו? למען האמת המקרה הזה אינו נדיר וקורה לעיתים קרובות להמון אנשים. אז אם תהיתם איך לפרוץ רכב נעול, להלן כמה טיפים ודרכים לפריצת רכב

קרא עוד
קידוד שלט לרכב

קידוד שלט לרכב החל מ 100 ש”ח

קידוד שלט לרכב במחיר המשתלם ביותר! התקשרו להצעת מחיר חינם 0559687997 ⭐⭐⭐⭐⭐ אנחנו לא סתם עוד מנעולן, אנחנו אמני מפתחות! טבלת תוכן אהלן 👋🏻, אנחנו חברת קי פור מי. אם הגעתם לכאן כנראה שיש לכם מפתח לרכב ואתם רק צריכים לקודד אותו. או שאתם צריכים פשוט שכפול פשוט? אל דאגה,

קרא עוד
Scroll to Top
Call Now Button