קי פור מי מנעולן

KEY4ME

שכפול ושחזור מפתח לאופנוע

0559687997

איבדתם את המפתח של הקטנוע או האופנוע? צריכים לשכפל או לשחזר מפתח נוסף של האופנוע? אל דאגה, זאת המומחיות שלנו. צרו איתנו קשר במידי, קבלו הצעת מחיר מדויק בחינם ונוכל לצאת אליכם במידי!

מתי נצטרך שכפול מפתחות לאופנוע או קטנוע?

קיימים כמה מצבים אשר בהם נרצה לשכפל את מפתחות הקטנוע, כאשר כשמצב הראשון הוא מצב בו המפתח נאבד, נשכח או בכלל נגנב. בנוסף, ישנם מקרים בהם נצטרך שכפול מפתחות לאופנוע בגלל הרצון ליצור עותק נוסף, גם בשביל מקרים בהם נאבד לגמרי את המפתח ונצטרך ליצור מפתח חדש לגמרי מ 0 וגם למקרים שבהם יש מספר נהגים אשר משתמשים באופנוע על בסיס קבוע.

מחיר שכפול מפתחות לאופנוע

המחיר לשכפול מפתחות לאופנוע נע בין 150 ל-350 ש"ח. הפרמטרים אשר משפיעים על המחיר הם סוג האופנוע וסוג המפתח הדרוש, כמו גם מספר המפתחות שיש לשכפל. במידה ואתם צריכים שחזור מפתח לאופנוע המחירים כמובן מתחילים מ 1000 ש"ח.

אנחנו יודעים לשכפל מפתחות לכל הגדמים!

קיימים לא מעט דגמים של אופנועים ואפשר לומר כי אחת מהשאלות הנפוצות בהקשר של שכפול מפתח לאופנוע היא בנוגע לשכפול מפתחות מדגמים מסוימים או בעבור אופנועים / קטנועים מדגם מאוד ספציפי. יש להבהיר כי דרך האתר שלנו תוכלו לקבל מענה בעבור שכפול מפתח לאופנוע מכל דגם וזה כולל אופנועים של היצרנים הבאים:

מוטו גוצ'יב.מ.וו
סאן יאנגקימקו
הונדהסוזוקי
ימאהההארלי דוידסון
קוואסקיפיאג'ו

שחזור מפתח של אופנוע או קטנוע לאחר אובדן

במצבים בהם אין שום מפתח בעקבות גניבה או במצבים בהם המפתח הלך לאיבוד או נשבר, נצטרך לשחזר אותו. כיצד מתבצע השחזור? בתוך האופנוע קיים צ'יפ מיוחד, באמצעות מיכשור של מנעולן רכב או אופנועים, המנעולן יכול להתחבר אל הצ'יפ הזה ויוצר קידוד מחדש. עם הקידוד הוא יוצר עותק של המפתח. יש מקרים אשר בהם הקידוד לא יתאפשר מסיבה כזו או אחרת ואם פתרון זה אינו מתאים יהיה צורך בהחלפה של הסוויץ'.

שאלות ותשובות

מחיר שכפול מפתח לאופנוע משתנה בהתאם לסוג האופנוע והדגם. המחיר הממוצע הוא 450 ש"ח לשכפול.

כן! אנחנו מבצעים גם שחזורים. נוכל להגיע אליכם לשחזר.

כן. לשחזר מפתח לאופנוע זאת עבודה הרבה יותר מורכבת משכפול ולכן היא גם יקרה יותר.

בוודאי! כל המנעולנים שעובדים עם KEY4ME בעלי תעודת מנעולן מוסמך.

אנחנו תמיד ממליצים לשכפל מפתח תחליפי כיוון שהוא זול יותר ועובד בדיוק כמו מפתח מקורי. מה גם שמפתח מקורי כרוך בהזמנה שעלולה לקחת זמן.

יש לנו צוותים שמפוזרים במרכז בצפון ובדרום. רק צרו איתנו קשר ונגיע עד אליכם

אנחנו קי פור מי ! תוכלו לחפש אותנו בגוגל ולקרוא המון המלצות עלינו. אנחנו חברת מנעולנות עם מוניטין רב בשוק המנעולנות בדגש על מנעולנות רכב. אנחנו שירות נייד מה שמייחד אותנו מחברות אחרות ומאפשר לנו להגיע עד אליכם!

מה לקוחותינו חושבים עלינו?

מְעוּלֶה
מבוסס על 25 ביקורות
יוני מזרחי
יוני מזרחי
2024-02-14
בחור מקצועי זריז ומנומס מאוד ממליץ בחום
Daniella Ben Moha
Daniella Ben Moha
2024-02-14
בחור מקסים הגיע עד אליי ושכפל לי מפתח עם שלט קפיץ , הסביר לי הכל ובדק איתי שהכל עובד לפני שהלך. כל זה עלה לי 400 שקל. באמת בחור מקסים ממליצה מאוד מאוד!!!
David Solomon
David Solomon
2024-02-13
מומלץ בחום, איש יקר רומן בא בזמן, נתן שירות מצויין בסכום שנוח לכל כיס.
jako levi- google tlv
jako levi- google tlv
2024-02-09
שירות טוב ומהיר עד הבית. תודה רבה
Amir Malul
Amir Malul
2024-02-09
רומן הגיע מהר וענה במהירות עשה עבודה מקצועית ומהירה ביותר ממליץ עליו ברמה גבוהה מאוד
הפרויקט של אלצ׳קו
הפרויקט של אלצ׳קו
2024-02-07
רומן בחור מקצועי , לפני שהזמנתי אותו שאלתי אותו לגבי התחום שלו לגבי העבודה שלו , הוא נשמע לי מאוד אמין , הזמנתי אותו ובאמת שהוא עשה עבודה מצויינת בזמן קצר מאוד , ובאמת עזר לי בהכל נתן יחס ושירות מעולה , במחיר הוגן . עבד בזמנים ובשירות שלו . הוא מאוד מקצועי , ממליץ !! , יש הרבה אנשי מקצוע ויש אותו . הוא תותח סידר לי הכל והסביר לי הכל .
מורן סגל מתתיהו
מורן סגל מתתיהו
2024-02-01
וואו איזה נסיך רומן, נתקעתי באמצע החיים עם מפתח רכב שבור בתוך הסוויץ, הגיע תוך רבע שעה, בזמן קצר וביעילות החליף את המפתח בחדש. חווית שירות מדהימה, עם חיוך ענק ומחיר שווה לכל כיס!! מומלץ בחום!!!!
Michael King
Michael King
2024-01-30
מומלץ בחום! רומן המקצוען היה מנומס ביותר, השקיע את זמנו, וסיפק את הסחורה בענק! תודה רבה מכל הלב
MrTalbg
MrTalbg
2024-01-30
מצוין
tal ron
tal ron
2024-01-29
מקצועי, מהיר והוגן במחיר!!
Scroll to Top
Call Now Button